• Jaaanet

8-månaders som fortfarande sover skitdåligt. Pepp- & idétråd!

Nu har jag bara läst TS, men mitt råd är faktiskt att prova flytta ut honom i ett eget rum!
    Min dotter som precis fyllt ett har vaknat allt mellan 1-5 ggr varje natt och ställt sig upp i sängen och gnällt. Kändes grymt jobbigt att flytta ut henne eftersom jag skulle behöva gå genom halva huset varje gång hon vaknar, men kors i taket - hon sover så mycket BÄTTRE sedan vi flyttade ut henne! Hon har nog stört oss och vi har stört henne under nätterna! Inatt var jag inte uppe en enda gång förrän det var dags att kliva upp. Helt otroligt!

• Jaaanet
    Jenny76 skrev 2011-06-10 19:14:55 följande:
    Skönt att få sova! Grattis till körkort!!!

Här hemma går det upp o ner fortfarande. Nappen ska i några ggr/natt, men ingen vaggning eller mat etc (välling runt 5) sen sover hon oftast till runt 7.
    Har ni provat att lägga ner ett gäng nappar i sängen? Vi provade med dottern då vi var tvungna att kliva upp massor med gånger under natten för att stoppa in nappen, och då hittade hon dem och stoppade in dem själv! Skööönt!Glad
  • Jaaanet

lilly84 - Vi hade babyvakten på första nätterna, men insåg att vi hör henne lika bra genom väggen, då vårt sovrum ligger vägg i vägg men hennes rum, så nu kör vi utan babyvakt och det funkar hur bra som helst!

Svar på tråden 8-månaders som fortfarande sover skitdåligt. Pepp- & idétråd!