• Fru xx

Hur har ni känt efter insemination, tidiga tecken?

Hej!

Jag hade ÄL 1/4 och blev inseminerad då (första inseminationen). Har känt en svag molande värk i livmoderstrakten sedan 2-3 dagar efter inseminationen. Liknar mensvärk fast svagare. Brukar inte få mensvärk förrän 1-2 dagar före BIM och har nu en vecka kvar till BIM. Har även haft huvudvärk av och till senaste dagarna och mer flytning (helt ofärgad) än vanligt. Inga ömma bröst, illamående eller andra symptom. Vi hoppas såklart mycket för vi har försökt få barn länge.

Hur har ni andra känt efter insemination? Någon som haft tidiga graviditetstecken? Eller haft tecken som visade sig vara falska?

• Svar på tråden Hur har ni känt efter insemination, tidiga tecken?
  • Fru xx

Puffar! Glad

Ingen som har några erfarenheter om hur det kan kännas?

• Fru xx

Tråkigt att det inte fungerat än, tack för ditt svar Körsbärsträd, håller tummarna för att det ska lyckas för er framöver!

• Fru xx

Har ont i huvudet igen och en tjock känsla i skallen, har haft huvudärk av och till i flera dagar, men det kan kanske ha med pollensäsongen att göra oxå. Värk i magen, typ lite svagare mensvärk. Trötthetskänsla i ländryggen. Lite svullna, varma och ömma bröst. Inga extrema symptom alls, skulle lika gärna kunna vara PMS. Det enda som sticker ut litegrann är att jag rapar ovanligt mycket efter att jag ätit och även flera timmar efter att jag ätit. Men det kan ju bero på så mycket annat. Ja du märker säkert att jag är lite neg nu och det är väl för att BIM närmar sig, på fredag vet jag.

• Fru xx

Stort grattis till plusset! Är det länge sedan du fick plus? Hur många försök tog det innan det lyckades?

• Fru xx

Tredje gången gillt heter det ju! Jag håller tummarna för er Körsbärsträd!

• Fru xx

Det gick inte på första försöket för oss, fick mens igår tyvärr . Blev ledsen, besviken och kände mig rätt nere igår men idag känns det bättre. Vi tar nya tag nu och ser fram emot nästa försök, då ska vi göra dubbelinsemination, blir till påsk eftersom jag har rätt kort cykel, normalt 25-26 dagar. Håller tummarna för er alla!

Svar på tråden Hur har ni känt efter insemination, tidiga tecken?