• Kravmärkt

Vi som älskar Mini Rodini!

Finns det fler än jag som sitter på en drös med Mini Rodini-kläder, men ändå vill ha mer? Helt enkelt en plats för tips om rea och utförsäljning och kanske lite bilder på våra små Mini Rodini-modeller? Och annat snack som hör vardagen till förstås! Hallå finns ni?!

• Svar på tråden Vi som älskar Mini Rodini!
  • gobbledigook

Ja! Fick med Mini Rodini-tatueringar sist vi handlade på Oii också :D

• brommamaria

Skulle oxå vilja ha den orangerandiga till mig själv...

Ska kolla in oiidesign har inte varit inne i stan ännu med min lille. Tycker att det är lättare att shoppa på nätet. Spec nu när jag kännt på dom

Jo nu börjar vardagen med en bebis kännas som vanligt! Vill inte tänka på att namnaledigheten kommer ta slut o att han kommer att börja på dagis...

Håller kläderna bra efter tvätt o slit från era barn?

• brommamaria

Mammaledigheten menar jag såklart. Dumma telefon som ändrar orden...

• Louise89

Jag funderar på att köpa det gröna med robotar till min 3½månaders kille. Det är ju så fint

• brommamaria

Har den beigea med robotar till min, den är jättefin på! Köpte stl 68-74 o den passar bra, han blir fyra månader om en vecka så då är dom nästan lika gamla!

• Louise89
    brommamaria skrev 2011-04-23 21:38:16 följande:
    Har den beigea med robotar till min, den är jättefin på! Köpte stl 68-74 o den passar bra, han blir fyra månader om en vecka så då är dom nästan lika gamla!
    Ja det är dom ju :) jag tänkte ta den storleken jag också. han har fortfarande 62 men det har han snart vuxit ur.
  • brommamaria

Den storleken var bra, han kan också ha 62 i vissa plagg men inte länge till... Ska väga honom i veckan men han vägde 7 kg för två veckor sedan... 62 lång

• Louise89
    brommamaria skrev 2011-04-23 22:05:50 följande:
    Den storleken var bra, han kan också ha 62 i vissa plagg men inte länge till... Ska väga honom i veckan men han vägde 7 kg för två veckor sedan... 62 lång
    Då är dom nästan lika stora. Vägde min lille förra veckan när han vaccinerades. 7070g & 63,5cm lång :)
    Beställde hem byxorna & mössan i grönt med robotar från babyshop.se nu. Han kommer bli så fin i det!
  • Kravmärkt

Åh tatueringar sådana skulle jag med vilja ha.

Kvalitetsmässigt så håller kläderna precis som pop, de blir något ljusare men fortfarande bra färger och mycket mjuka och sköna. Har några set med mössa och trots att mössan tvättas mer sällan så tycker jag inte skillnaden är så stor.

Just nu är jag sugen på jeansskjortan, någon som har en?

• brommamaria

Louise89, stora killar! Tungt att bära på.... Aspartam, Låter bra att kläderna håller bra, då kan jag beställa mer... Jeans skjortan ser jättefin ut! Jag är jättesugen på att beställa ett set med tiggts, body o mössa i White o aubergine randig... Passar det en kille tror ni eller ska jag ta det gula?

Svar på tråden Vi som älskar Mini Rodini!