Min 16åriga dotter ska göra bröstförstoring
Nu kommer väl vissa tro att detta är en provocerande tråd men ni får tro vad ni vill! För dumma människor finns det ju gott om.... Min 16åriga dotter X ska göra bröstförstoring till hösten, närmare bestämt i oktober någon gång och har mitt godkännande! Vet att hon bara är 16år, men jag tycker att det har hon rätt till att bestämma helt själv.. Jag själv använder mig utav botox, och fyller läpparna med jämna mellanrum - och det känner jag att det är inget med det, alla har rätt till att förändra sina kroppar och utseende om de så vill. Har fått en massa elaka påhopp ifrån min dotters kompisars föräldrar och även släktingar till oss...... Men som jag skrev, min dotter har rätt att bestämma över sin egna kropp - inte jag. Det tog lite tid att smälta att och att ge ett godkännande. men som sagt, X är stor nog att bestämma själv. Likadant med abort. Men på sista tiden har jag börjat tveka, ska jag verkligen låta min dotter utsätta sig för en så pass stor operation...???? Det är ett STORT ingrepp!! Saker kan gå fel............ Ja guud vet allt!! Vet inte vad jag vill med detta inlägg, kan poängtera att hon fyller 17år den 13 december......
Några synpunkter? Välkomna!!