Inlägg från: löpardennis |Visa alla inlägg
  • löpardennis

Varför detta hat mot pedofiler?

Anonym skrev 2011-04-16 20:11:32 följande:
    Därför att det är sjukt! Oavsett om det är fanatsier. Visst barn är väl också sexuella varelser men att en vuxen människa har sex med barn det borde det vara dödsstraff på.

Barn är absolut inte redo för sexuella kontakter, inte med jämnåriga och absolut inte med vuxna. Och det är väl ändå pedofiler som våldtagit barn som vi hatar, de har ju gjort sig tillkänna och efter det spelar det väl inte så stor roll att de bara ägnar sig åt fantasier. De har tydligt visat att de kan förverkliga sina fantasier. De vuxna som bara fantiserar men som inte gör verklighet av dessa fantasier är det svårt att hata då de inte ger sig tillkänna. Men det är klart, skulle grannen komma fram till mig och säga att han/hon fantiserar om att ha sex med mitt barn (eller sitt egna barn) då skulle jag nog starkt ogilla denna person och snabbt ta avstånd från honom/henne samt undvika honom/henne så gott det går. I det långa loppet skulle jag nog flytta! Av säkerhet för mitt barn!

Att du jämför pedofili med homosexuella tycker jag är förkastligt. Homosexuella våldtar väl för fan inte alla män, det finns väl lika många homosexuella våldtäktsmän som heterosexuella.
    Att jämföra homosexualitet med pedofili som om det vore samma sak... på samma vilkor... nej där får du faktiskt ge dig.
    Du påstår att barn inte är redå för sex? Så du bara förnekar att jag som 10-åring hade samlag med min ett år yngre grannflicka? Vet dessutom fler bekanta som debuterade omkring den åldern.
  • löpardennis
    Anonym skrev 2011-04-16 20:54:05 följande:
    Inget jag sagt att jag förnekar...
    Det finns barn som debuterar så tidigt och av egen vilja med en jämnårig. Jag personligen tycker det är alldeles förtidgt, men alla är vi olika. Tror dock inte att du hade velat debutera sexuellt med en vuxen så den här diskussionen känns mycket OT. 
    Inte för att jag hade haft något emot att få debutera med en fullvuxen och fin kvinna, men det kom istället veckan senare då jag stannade kvar med gymnastikvikarien efter en sen eftermiddagslektion då nån gång i fjärde klass.
Svar på tråden Varför detta hat mot pedofiler?