Varför detta hat mot pedofiler?
Barn är absolut inte redo för sexuella kontakter, inte med jämnåriga och absolut inte med vuxna. Och det är väl ändå pedofiler som våldtagit barn som vi hatar, de har ju gjort sig tillkänna och efter det spelar det väl inte så stor roll att de bara ägnar sig åt fantasier. De har tydligt visat att de kan förverkliga sina fantasier. De vuxna som bara fantiserar men som inte gör verklighet av dessa fantasier är det svårt att hata då de inte ger sig tillkänna. Men det är klart, skulle grannen komma fram till mig och säga att han/hon fantiserar om att ha sex med mitt barn (eller sitt egna barn) då skulle jag nog starkt ogilla denna person och snabbt ta avstånd från honom/henne samt undvika honom/henne så gott det går. I det långa loppet skulle jag nog flytta! Av säkerhet för mitt barn!
Att du jämför pedofili med homosexuella tycker jag är förkastligt. Homosexuella våldtar väl för fan inte alla män, det finns väl lika många homosexuella våldtäktsmän som heterosexuella.
Att jämföra homosexualitet med pedofili som om det vore samma sak... på samma vilkor... nej där får du faktiskt ge dig.