Inlägg från: BlommyNess12 |Visa alla inlägg
  • BlommyNess12

Varför detta hat mot pedofiler?

"6. Det är bevisat att ALLA människor känner eller har känt sexuell dragning till barn"

Vad är detta för trams? Det har jag då aldrig gjort så där föll det direkt.  Källa tack.

• BlommyNess12
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:06:50 följande:
    Jag är återigen på mina knän. Jag är nämligen en bit ifrån mina "verk". Så ett bevis har jag inte nu. Men som sagt, läs på en del och se på en del dokumentärer så ska du se att det dinns klara bevis på detta.

Om vi skiter i bevis och annat. Har du motbevis? Vet du verkligen hur din hjärna fungerar? Att barn är sexuella varelser vet alla. Alla vet också att vuxna människor är sexuella varelser. I en del kulturer gifter man sig med barn. Så det finns gott om folk som är pedofiler. Tror du inte att det finns en anledning till varför I england och japan's skoluniformer är lite väl utmanande? Tror du inte att det finns en anledning till varför författare och barnboksillustratörer förr i tiden gärna ritade nakna barn i böckerna. Att visa hur Emil badade naken gör knappast något för storyn. Jag tror istället att författaren har en hemlig böjelse i sitt undermedvetna som hon delar med sig av.
    Va? Jag ska inte behöva bevisa att jag inte tänder på barn, och aldrig har gjort det. Det är upp till dig att bevisa att jag verkligen gjort det du anklagar mig för. Vad heter du då, eftersom du är en forskare? Vem som helst kan sammanställa lite skräp och studier, men man litar ju inte på vilka källor som helst. Jag utgår ifrån att du ljuger dig blå, om du inte lägger fram de här "bevisen" som du med versaler påstår dig ha.
  • BlommyNess12

Och angående att Emil i lönneberga badar naken, det är sånt som barn gör och det är antagligen en bit av barndomsminnen för att väcka känslan av frihet, obryddhet och ogenans som barn besitter som regissören och manusförfattaren använt det för. Jag får absolut den känslan eftersom jag själv skrivit en hel del manus och läst, utbildat och spelat teater i åtta år.

• BlommyNess12
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:17:45 följande:
    Har du lässvårigheter? Jagär ingen profisionell forksare. Detta är sammanställningar jag har gjort av en del studier och av fakta. Jag påstår inte att du vet att du tänder på barn. Jag påstår att du känner eller har känt en dragning till dem. Som jag har skrivit en miljon gånger redan; Jag är inte en pedofil. Jag försvarar inte pedofilers rörelser i samhället. Jag Är ingen forskare med tillstånd att att säga att det jag har gjort är vetenskapliga studier. Jag är en amatörforskare i människors sexualitet. Dett har jag varit I kanske 10-15 år. Jag har kommit fram till det du läste i mitt första inlägg. Det finns forskare som har hjälpt mig fastställa detta. Jag har INTE gjort undersökningar själv. Jag har bara gjort sammanställningar av andra vetenskapsmäns forskning.
    Vilka är dessa andra forskare då? Vad heter de? Vad har de för utbildning och referenser? Och hur kan du kalla det för bevis om du inte har någon befogenhet till det?
  • BlommyNess12
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:20:42 följande:
    Jo du kan ju tro så. Men varför känner man sig trygg i såna situationer? Du bör veta att 98% av alla val och rörelser är sexuella. Sex är mycket mycket mer än bara samlag. Det styr vem du är och vad du gör.
    Vadå varför man känner sig trygg i sådana situationer? Källa på att 98 % av alla val och rörelser är sexuella, tack!
  • BlommyNess12
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:24:02 följande:
    Å andra sídan så skulle de lika väl kunna ha burqa. eller hur? Varför slutar kjolen vid deras knän?
    Vad exakt menar du? Kjolen slutar väl strax vid knät eftersom det är lättare att röra sig,speciellt om man som barn ska leka och springa, i kjolar av den längden än ankellånga. Det vet väl varenda kvinna. Väntar fortfarande på källan till att 98 % av alla rörelser och val är sexuella.
  • BlommyNess12
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:25:49 följande:
    Freud har jag redan nämt. Han var en av dessa som drev frågan om barns sexualitet. Studierna skrevs i skolan . Alltså för en del år sedan. ett sådant namnminne har jag inte.
    Du skrev studier i skolan? Du får allt visa på en pålitlig källa eller sluta slänga dig med påståenden som du inte kan backa upp, allt som saknar källa är lögn tills det bevisats.
  • BlommyNess12
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:28:20 följande:

De skulle kunna ha byxor.

Absolut, men i många länder så är könsrollerna fortfarande hårt förankrade, vilket inte har något med att man tänder på barn att göra.
  • BlommyNess12
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:34:03 följande:
    Jag vänta på motbevist ivrigt  Glad! Jag ska hem om ett par veckor. Har ni tur hittar jag mina gamla uppsatser. Annars kan ni ju själva börja läsa om ämnet. Man får inte vara rasistisk här men ni stärker mina teser om nordbors begränsade tänkade.

Jag vet fortfarande vad som är sant och inte. Att ni inte har hjärnkapacitet att lista ut det själva är inte mitt problem. Allt tråden handlar om är varför folk går emot pedofiler.
    Och tydligen påstår du dig besitta bevis för att jag tänder på barn, så varsågod att slänga fram dem bevisen. Dina gamla uppsatser betyder som sagt ingenting, vad heter forskarna som hjälpte dig med detta och vad har de för referenser?
  • BlommyNess12

Dessutom är det du som verkar vara av lite låg intelligens TS, eftersom du inte ens förstått det mest basala i hur man diskuterar och argumenterar. Den som kommer med ett påstående får presentera en källa om h*n blir ifrågasatt, man kan inte påstå vad som helst, vägra presentera källan, och påstå sig ha det bevisat som sanning eftersom ingen kan motbevisa det.

• BlommyNess12
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:42:56 följande:
    Referenserna är deras diplom och annat. De är doktorer och proffesorer som forskar i människors sexualitet. Jag hade tänkt att också gå längre men våld och pengarbrist satte stopp för det. Dock har jag hållt mig väldigt insatt i ämnet genom åren. Mina examensarbeten och uppsatser är högst relevanta då de höll en hög kvalité.
    Ge mig riktiga referenser, vilka slags diplom? Vad heter dem? Om de är erkända forskare har de inget emot att namnges.
  • BlommyNess12
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:47:10 följande:
    Fast nu finns det ju bevis för att förintelsen inte var som det sägs.
    Ja, okej, jag förstår precis. Kryp tillbaka till flashback med din trollstav.. 
Svar på tråden Varför detta hat mot pedofiler?