• trollkarl

Varför detta hat mot pedofiler?

RainMan1x7x skrev 2011-04-16 20:25:00 följande:
    Jag insåg inte att dett var en vetenskaplig diskussion. Nej det stämmer. Jag har inget för tillfället att backa upp det jag påstår. Men är ni så sugna så tycker jag att ni själva letar upp faktan. Om jag kan hitta den så borde ni också det.
    om du antyder en sak så är det upp till dig att belägga med fakta. vi ska inte behöva leta.
    annars sjunker din trovärdighet, som redan är körd i botten dock.
  • trollkarl
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:06:50 följande:
    Jag är återigen på mina knän. Jag är nämligen en bit ifrån mina "verk". Så ett bevis har jag inte nu. Men som sagt, läs på en del och se på en del dokumentärer så ska du se att det dinns klara bevis på detta.

Om vi skiter i bevis och annat. Har du motbevis? Vet du verkligen hur din hjärna fungerar? Att barn är sexuella varelser vet alla. Alla vet också att vuxna människor är sexuella varelser. I en del kulturer gifter man sig med barn. Så det finns gott om folk som är pedofiler. Tror du inte att det finns en anledning till varför I england och japan's skoluniformer är lite väl utmanande? Tror du inte att det finns en anledning till varför författare och barnboksillustratörer förr i tiden gärna ritade nakna barn i böckerna. Att visa hur Emil badade naken gör knappast något för storyn. Jag tror istället att författaren har en hemlig böjelse i sitt undermedvetna som hon delar med sig av.
    alltså du e sjukare än jag trodde. snälla sök hjälp, du är på väg utför o det går fort!
    inget av det du skrev stämmer, ren jävla rappakalja o propaganda för att rättfärdiga dina sjuka ideal!
  • trollkarl
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:11:51 följande:
    Nej snarare är det du som inte vet vad du talar om. du har inga som helst motargument. Jag har inte brutit mot NÅGRA lagar eller regler på FL. Jag har en ganska bra bild på hur människan är. Tro mig vi är inte fina varelser. Att du väljer att leva under en sten gör inte mig något. Men kalla mig inte sjuk bara för att jag har en sundare syn på människor än du.
    du har dragit upp "fakta" enligt dig som du tror stämmer. alltså åligger det dig att belägga dom med källor.
    fram med dom! eller föresten, o andra handen. skit i det, det finns inga källor som styrker det du skriver. det är och förblir ett sjukt beteende.
  • trollkarl
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:17:45 följande:
    Har du lässvårigheter? Jagär ingen profisionell forksare. Detta är sammanställningar jag har gjort av en del studier och av fakta. Jag påstår inte att du vet att du tänder på barn. Jag påstår att du känner eller har känt en dragning till dem. Som jag har skrivit en miljon gånger redan; Jag är inte en pedofil. Jag försvarar inte pedofilers rörelser i samhället. Jag Är ingen forskare med tillstånd att att säga att det jag har gjort är vetenskapliga studier. Jag är en amatörforskare i människors sexualitet. Dett har jag varit I kanske 10-15 år. Jag har kommit fram till det du läste i mitt första inlägg. Det finns forskare som har hjälpt mig fastställa detta. Jag har INTE gjort undersökningar själv. Jag har bara gjort sammanställningar av andra vetenskapsmäns forskning.
    vilka studier? redovisa!!
  • trollkarl
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:25:49 följande:
    Freud har jag redan nämt. Han var en av dessa som drev frågan om barns sexualitet. Studierna skrevs i skolan . Alltså för en del år sedan. ett sådant namnminne har jag inte.
    vetenskapliga studier tack! inge jävla rappakalja o kvacksalveri tack...
  • trollkarl
    BlommyNess12 skrev 2011-04-16 21:28:10 följande:
    Du skrev studier i skolan? Du får allt visa på en pålitlig källa eller sluta slänga dig med påståenden som du inte kan backa upp, allt som saknar källa är lögn tills det bevisats.
    WORD!
    det är ingen ide att fråga om det dock, då smygpedofilen inte har läst nån studie då inte finns några om just ämnet som han påstår..
  • trollkarl
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:34:03 följande:
    Jag vänta på motbevist ivrigt  Glad! Jag ska hem om ett par veckor. Har ni tur hittar jag mina gamla uppsatser. Annars kan ni ju själva börja läsa om ämnet. Man får inte vara rasistisk här men ni stärker mina teser om nordbors begränsade tänkade.

Jag vet fortfarande vad som är sant och inte. Att ni inte har hjärnkapacitet att lista ut det själva är inte mitt problem. Allt tråden handlar om är varför folk går emot pedofiler.
    du har inga uppsatser, du ska hem? från hemmet du sitter på förmodligen?
  • trollkarl
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:42:56 följande:
    Referenserna är deras diplom och annat. De är doktorer och proffesorer som forskar i människors sexualitet. Jag hade tänkt att också gå längre men våld och pengarbrist satte stopp för det. Dock har jag hållt mig väldigt insatt i ämnet genom åren. Mina examensarbeten och uppsatser är högst relevanta då de höll en hög kvalité.
    du har inga uppsatser. examen? du hade ju ingen sa du, hur ska du ha det?
    ska du ljuga, se till att ljug så det håller..
  • trollkarl
    BlommyNess12 skrev 2011-04-16 21:38:43 följande:
    Dessutom är det du som verkar vara av lite låg intelligens TS, eftersom du inte ens förstått det mest basala i hur man diskuterar och argumenterar. Den som kommer med ett påstående får presentera en källa om h*n blir ifrågasatt, man kan inte påstå vad som helst, vägra presentera källan, och påstå sig ha det bevisat som sanning eftersom ingen kan motbevisa det.
    WORD! lite som dom som säger att förintelsen inte ägt rum.
    "nej det har inte hänt"
    "har du bevis för det?"
    "nej men så är det"

*ASG* samt se ironin i det =)
  • trollkarl
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:45:31 följande:
    Snarare tvärt om. Är av härkomst med mycket högre intelligensnivå än vad ni nordbor har. Sedan har jag hjärna nog att förstå hur människors tänkande fungerar. Jag kan tänka utanför lådan. Du verkar dock lida av låg hjärnaktivitet som inte förstår att jag fortfarande inte har tillgång till mina studier. Typiskt nordbor.
    nordbor? ja men jo tjena. om du är så belevad etc så förklara för mig varför pokerspelare har solglasögon på sig..
  • trollkarl
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:46:16 följande:
    Vad är en examen i sverige?
    kandidatexamen, masters..
    inget av det har du, heller inga uppsatser..
    snälla lämna FL o sök hjälp istället.
  • trollkarl
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:47:10 följande:
    Fast nu finns det ju bevis för att förintelsen inte var som det sägs.
    ASG! ja du ÄR verkligen sjukare än jag någonsin kunnat tänka mig...
  • trollkarl
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:49:48 följande:
    Då har jag ingen examen. Men uppsatser har jag.
    nej det har du inte. kryp tillbaka till flashback med din trollstav..
  • trollkarl
    BlommyNess12 skrev 2011-04-16 21:50:08 följande:
    Ja, okej, jag förstår precis. Kryp tillbaka till flashback med din trollstav.. 
    WORD! dagens bästa inlägg!
  • trollkarl
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 21:55:32 följande:
    Jaså? Berätta för mig hur man lyckas bränna flera tusentals kroppar i fem ugnar varje dag när man använde lika mycket kol som i ugnarna där man brände tyger. Berätta det för mig. Att man mördade judar tvekar jag inte om. Förlorade många släktingar där. Men det är inte som det sägs. 
    tänker inte debattera med dig... du skall om det så är det sista jag gör inte få reta upp mig mer.
    du är och förblir en sjuk människa.
    du regga dig inatt o det första du gör är att starta en tråd som denna.
    så ta din trollstav och kryp tillbaka ner o umgås med hin håle istället..
  • trollkarl
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 22:24:12 följande:
    Jag har troligen någon gång känt en dragning till förpubertala ja. Men undermedvetet. Jag lika som du kan alltså inte känna detta rakt av. Då blir du pedofil. Jag har visat säkert ett fetmiotal källor med de raderades ifrån FL. Igen så är jag inte pedofil. Jag är troligen världens bästa pappa och skulle aldrig komma på tanken att ge mig på ett barn.  
    1. du har inga barn.
    2. du har inga studier
    3. du är en sjuk individ
    4. dina fakta är humbug
  • trollkarl
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 22:27:51 följande:
    1. Jaså?Jag har två liv hemma som tycker annat.
    2. Det vet du ingenting om.
    3. Nej
    4. Nej
    1. dammråttorna räknas inte.
    2. jo jag vet då du inte kan hänvisa till källfakta.
    3. jo du är en sjuk individ, du är till o me bannad från FB vilket är hyfsat svårt att bli.
    4. jo det är humbug o rappakalja. inte en enda seriös forskare håller med dig.
    men visst vi kan väl fråga niklas långström.
  • trollkarl
    RainMan1x7x skrev 2011-04-16 22:36:37 följande:
    Jag har visat säkert ett femtiotal källor. De togs bort ifrån FL dock.
    saxat från wiki. pålitligt? nej.
Svar på tråden Varför detta hat mot pedofiler?