• Anonym (en fjant)

Vad tycker ni om folk som dansar fult?:)

Var ute igår tillsammans med två vänner (alla har förhållanden) och dansade loss och hade riktigt kul. Vi tänkte inte på hur vi dansade, alltså om vi dansade snyggt o så och nu i efterhand har jag ångest över detta, vad tänkte folk egentligen om mig, jag dansade ju som en idiot ha ha! Vi försökte alltså Inte dansa "sexigt" utan vi gjorde en massa fåniga dansmoves istället då det var 80-talstema och vi försökte dansa lite som man gjorde då..:).
    Jag hade inte druckit mkt och var alltså inte full alls och jag gillar egentligen inte att dansa just eftersom jag itne tror att jag kan dansa. 

Vad tänker ni när ni ser personr släppa loss trots att de inte kan dansa?  Idag tycker jag att det är så pinsamt..jag måste sett ut som en koplett idiot!! Svängde med armarna och gjorde en massa moves..ha ha, vi hade ialf kul, får trösta mig med det. 
    men vad jag skäms>< 

• Svar på tråden Vad tycker ni om folk som dansar fult?:)
  • Anonym

Skulle tänka: dom där verkar ha kul!

• SolOchSnö

Vem kan egentligen dansa? Väldigt få som jag känner. Jag tänker inte på vad andra gör på dansgolvet. Om ett gäng dansar och har kul så är det roligt för dem!

• busgrodan

skulle nog i ärlighetens namn bli lite sotis, skulle nog önska att jag okcås vågade släppa loss och ha så roligt och strunta i andra,, tycker att man ska få danska precis som man vill så länge man har roligt.. det enda jag inte tycker om är sånna som beter sig som att dom egentligen skulle ha dansat på strippklubb

• Anonym (Sara)

Jag brukar inte inte bry mig så mycketKanske händer nån gång att man fnissar till med kompisarna, men om det är någon i mitt umgänge som dansar fult så brukar jag dra mig undan och vilja dansa själv.

• Anonym (tihi)

tror att du kan ha varit på samma fest som min syster. hon skulle poå nån 80-tals grej. Jag kan ju alltid fråga henne om hon la märke till dig

• Anonym (en fjant)
    busgrodan skrev 2011-04-17 19:18:00 följande:
    skulle nog i ärlighetens namn bli lite sotis, skulle nog önska att jag okcås vågade släppa loss och ha så roligt och strunta i andra,, tycker att man ska få danska precis som man vill så länge man har roligt.. det enda jag inte tycker om är sånna som beter sig som att dom egentligen skulle ha dansat på strippklubb
    Det håller jag med om! Så dansade vi ialf inte!! :D
  • Anonym (tihi)

Jag tycker bara det är roligt med folk som vågar släppa loss. Själv har jag inget taktsinne alls och är väldelös på att dansa och vågar aldrig göra det heller, jag önskar ofta att jag vågade göra som du

• Nape

Gud så HÄRLIGT att dansa och ha roligt, utan att tänka på hur man ser ut! Det är just därför jag ens går upp på dansgolvet- för att ha roligt.

Jag hade inte reagerat alls om jag sett er dansa, har fullt upp med att göra "coola" moves själv, haha.

• Anonym (en fjant)
    Anonym (tihi) skrev 2011-04-17 19:31:06 följande:
    tror att du kan ha varit på samma fest som min syster. hon skulle poå nån 80-tals grej. Jag kan ju alltid fråga henne om hon la märke till dig
    Det tror jag inte, det är nog många fester som har 80-talstema ;). Det var på en väldigt stor klubb med väldigt, välsigt mkt folk, gick knappt att ta sig fram ibland:/

Det verkar som att de flesta inte verkar bry sig så mkt om hur andra dansar, jag hoppas bara inte att folk tror att jag var allvarlig ha ha, jag dansade för att vara kul och inte för att vara snygg!  
  • 010306

Tänker inte på hur andra dansar. De enda jag ser som patetiska är dem som juckar på varann XD såg 2 brudar som jucka upp varann mot en vägg för ett tag sen , det var way to much.
    Nostalgiska ful moves kör jag med oxå *haha* ;D

Svar på tråden Vad tycker ni om folk som dansar fult?:)