• Anonym (en fjant)

Vad tycker ni om folk som dansar fult?:)

Var ute igår tillsammans med två vänner (alla har förhållanden) och dansade loss och hade riktigt kul. Vi tänkte inte på hur vi dansade, alltså om vi dansade snyggt o så och nu i efterhand har jag ångest över detta, vad tänkte folk egentligen om mig, jag dansade ju som en idiot ha ha! Vi försökte alltså Inte dansa "sexigt" utan vi gjorde en massa fåniga dansmoves istället då det var 80-talstema och vi försökte dansa lite som man gjorde då..:).
    Jag hade inte druckit mkt och var alltså inte full alls och jag gillar egentligen inte att dansa just eftersom jag itne tror att jag kan dansa. 

Vad tänker ni när ni ser personr släppa loss trots att de inte kan dansa?  Idag tycker jag att det är så pinsamt..jag måste sett ut som en koplett idiot!! Svängde med armarna och gjorde en massa moves..ha ha, vi hade ialf kul, får trösta mig med det. 
    men vad jag skäms>< 

• Svar på tråden Vad tycker ni om folk som dansar fult?:)
  • Anonym (Kuli)

Jag tycker att det är fruktansvärt roligt att kolla på andra som dansar fult. Det har gjort min kväll många gånger. Jag själv dansar jättefult och är en sån mes så jag skulle aldrig klara av att dansa nykter, känns så fånigt att stå där på ett dansgolv och studsa. Säkert många som får goa skratt av mina spastiska ryck, och det bjuder jag på - eftersom jag själv blir underhållen av andra fuldansare. Tjejer som håller på och åmar och porrar sig kan jag också tycka är underhållande, eftersom (precis som vissa skrivit tidigare) det är otroligt pinsamt och tramsigt. Särskilt de tjejerna som dansar för sig själv framför speglar hahaha

• Anonym (en fjant)
    Passionsfrukt skrev 2011-04-17 20:07:01 följande:
    Huu, får rysningar bara jag tänker på en del tjejers ålande och åmande... och killars juckande och "sexiga" flinande. Kräks

Jag och en kompis har utvecklat flera "fula" dansmoves som är skitroliga, vi har till och med olika namn på dom... tyvärr har vi inte vågat oss ut bland folk med dom än Skrattande Tyvärr har vi inte tillräckligt med stake för att actually våga oss ut bland folk med dem. Önskar ibland vi hade det...
    Vi med! Fast vi har inga namn för dom:). Vi visade upp flera av dom på dansgolvet igår.. Vi försökte dansa som MC hammer..men det gick inte så bra ha ha ha:D
  • Anonym (en fjant)
    Anonym (Kuli) skrev 2011-04-17 20:19:32 följande:
    Jag tycker att det är fruktansvärt roligt att kolla på andra som dansar fult. Det har gjort min kväll många gånger. Jag själv dansar jättefult och är en sån mes så jag skulle aldrig klara av att dansa nykter, känns så fånigt att stå där på ett dansgolv och studsa. Säkert många som får goa skratt av mina spastiska ryck, och det bjuder jag på - eftersom jag själv blir underhållen av andra fuldansare. Tjejer som håller på och åmar och porrar sig kan jag också tycka är underhållande, eftersom (precis som vissa skrivit tidigare) det är otroligt pinsamt och tramsigt. Särskilt de tjejerna som dansar för sig själv framför speglar hahaha
    Förut så vågade jag aldrig dansa nykter men har börjat med det mer och mer det senaste året/åren. Jag har tidigare suttit och tittat på när mina vänner har haft kul på dansgolvet och jag önskat sååå att jag vågat dansa med dom, nu dansar jag och har kul och skäms efteråt:). 
    Förhoppningsvis vågar jag dansa, ha kul och inte bry mig om vad andra tycker i fortsättningen med.
  • Modesty Blaise
    Anonym (en fjant) skrev 2011-04-17 20:22:12 följande:
    Vi med! Fast vi har inga namn för dom:). Vi visade upp flera av dom på dansgolvet igår.. Vi försökte dansa som MC hammer..men det gick inte så bra ha ha ha:D
    MC Hammer? Herregud, du måste genast lämna skämsläget och gå direkt mot att vara stolt! Förstår du inte att du har verkat för en absolut nödvändig folkbildning?! MC Hammer för guds skull! Dålig Hammer är så mycket bättre än ingen Hammer alls att det går inte ens att diskutera! Jag ligger på golvet och bugar här hemma för att ni ens försökte! 
  • Anonym (en fjant)
    Modesty Blaise skrev 2011-04-17 20:33:04 följande:
    MC Hammer? Herregud, du måste genast lämna skämsläget och gå direkt mot att vara stolt! Förstår du inte att du har verkat för en absolut nödvändig folkbildning?! MC Hammer för guds skull! Dålig Hammer är så mycket bättre än ingen Hammer alls att det går inte ens att diskutera! Jag ligger på golvet och bugar här hemma för att ni ens försökte! 
     Ha ha ha:D, tack. Det gick ganska bra för min kompis faktiskt, jag skrattade för mkt för att kunna fokusera på dansandet bitvis.. Vi förberede oss innan med att kolla in 80 och 90-tals dansmoves så helt lost var vi itne när vi dansade ialf:)  Vi var inte de enda som försökte dansa MC hammer när den låten (U can't touch this)gick på kan jag säga, helt underbart hur folket igår vågade släppa loss, kanske var för att det var just en temakväll. Vanligtvis brukar folk bara försöka dansa så snyggt som möjligt, men igår var den många som körde fuldans:).
  • Passionsfrukt
    Anonym (en fjant) skrev 2011-04-17 21:06:40 följande:
     Ha ha ha:D, tack. Det gick ganska bra för min kompis faktiskt, jag skrattade för mkt för att kunna fokusera på dansandet bitvis.. Vi förberede oss innan med att kolla in 80 och 90-tals dansmoves så helt lost var vi itne när vi dansade ialf:)  Vi var inte de enda som försökte dansa MC hammer när den låten (U can't touch this)gick på kan jag säga, helt underbart hur folket igår vågade släppa loss, kanske var för att det var just en temakväll. Vanligtvis brukar folk bara försöka dansa så snyggt som möjligt, men igår var den många som körde fuldans:).
    Guuuuud, önskar jag var där! U Can't Touch This är ju en skitbra nostalgilåt och MC Hammers utseende och dansa är ju bara king! Skrattande
  • NadiaMi

Jag tror att det ofta är ett par stycken fuldansare som får igång ett party där fler fuldansar och helt enkelt har skitkul på dansgolvet istället för att göra det till någon slags "uppvisning".

Det är möjligt att du och dina kompisar drog igång festen lite extra tack vare ert fuldansande.

• Art Vandelay

Jag dansar extremt fult, det gör min bror också vi brukar säga att nu måste vi fuldansa och så gör vi det och asgarvar åt varandra Skrattande

• Cloudy

Att de ska bänka sig i baren och lämna dansgolvet till de snygga som dansar snyggt.

Såklart.

• Anonym (en fjant)
    Cloudy skrev 2011-04-17 21:38:06 följande:
    Att de ska bänka sig i baren och lämna dansgolvet till de snygga som dansar snyggt.

Såklart.
    Jag är snygg, men jag dansar inte snyggt,eller det är ialf vad jag har fått för mig, svårt att veta, står inte framför en spegel hemma och kollar in hur jag dansar direkt.
    Men vad menar du med att dansa snyggt? De flesta tjejer tycker jag mest åmar sig på dansgolvet men vissa tycker säkert det är snyggt, smaken är som baken;)
  • Passionsfrukt

Måste ännu bara påpeka att det där med att dansa "snyggt" också är en smaksak... om jag skulle kunna dansa snyggt skulle jag antagligen dansa som Ginger och Fred GladFlört eller Madonna i videon till Vogue.

• Lindreas

Jag kan inte dansa. Därför fuldansar jag alltid. "Chicken-dance" är ju en klassiker.

• EnFisPåTvären

Jag tänker ingenting. Jag älskar att dansa och skiter totalt i att jag ser ut som en idiot. Livet är till för att levas och ha roligt - inte efter att stå i hörnet, skippa det roliga och bara bry sig om hur man ser ut.

Svar på tråden Vad tycker ni om folk som dansar fult?:)