Misswiren: Kul att det kommer en tand :) Men som du säger så växer dom alldeles för fort! Här har det tuggats, gnuggats och dreglats i säker 2 månader nu, men ingen tand än. Nu har dregla det ökat ännu mer, så kanske börjar det närma sig :P På tal om jul så är jag uppväxt med mysiga jular med massa släkt. Nu är det ju lite "krig" om var vi ska fira jul - hos mina föräldrar, makens mamma eller makens pappa *suck*. Vill verkligen fira med mina föräldrar, men samtidigt ska vi antagligen åka på skidresa med som nästa jul, så jag vet inte hur det blir :S Brukar ju bli var tredje jul annars, så det kan ju bli sura miner från dom andra. Får väl se hur det blir.. Makens mamma har katter med och jag har alltid varit allergisk mot katter. Det har av någon anledning blivit ännu värre sen jag fick Agnes, så det är väldigt jobbigt för mig att vara hos domi flera timmar. Dom bor även ca 40 mil bort, så det är ju inte så att vi kan åka hem hur som helst heller :/ Jaja, får väl se hur det blir. Ber om ursäkt för att inlägget är kompakt. Skriver från mobilen och då går det ju inte att göra radbrytningar som man vill..