Inlägg från: MrsElvisPresley |Visa alla inlägg
  • MrsElvisPresley

Min son på 14 månader slåss

Här är en till med en 14 månaders som slåss, bits och skallas!! Skrikandes

Helt galen, haha, hans pappa och jag brukar skämta om att han skulle passa in i Jackass-gänget om några år Flört

Totalt orädd för att pröva nya grejer, klättrar på allt han kommer åt (hittade honom ståendes på sitt gåstols-bord!), kastar sig ner för soffan, slänger sig hit o dit, när man ska sova (vi samsover) vaknar han på nätterna, sätter sig upp o slänger sig bakåt - antingen med huvudet mot väggen, eller huvudet mot våra huvuden... Han har även börjat dunka huvudet jättehårt i omgivande saker om han blir arg! Förvånad Och bits gör han, även fast man säger till på skarpen och flyttar på honom till hans leksaker istället så fortsätter det ändå, och nyper tag i huden på oss med sina naglar - gör skitont...
    Och häromveckan bar jag honom med ryggen mot mig, helt plötsligt får jag en stenhård skalle på tänderna/näsan, det var inte heller skönt...Rynkar på näsan

Kan tillägga att han är vår förstfödda, och jag har ingen aning om var hans beteende kommer ifrån då både hans pappa o jag är väldigt lugna personer båda två!

Svar på tråden Min son på 14 månader slåss