• Anonym

ingen lön? hjälp!

Jag gick nyligen in på internet bank för att kolla min lön. Vilket man kan se på "framtida insättning" då jag inte fått min löne spec. Men det står inget om lön, utan bara bostadbidrag och nu är jag livrädd!

Ngån som har swedbanks internet bank och det inte stått något men fått iallafalla?

Hjälp! :(

• Svar på tråden ingen lön? hjälp!
  • Anonym

Det kan synas under dagen , inte alltid man ser det så här tidigt när det varit helg.

• Anonym
    UlletGullet skrev 2011-04-26 08:03:57 följande:
    Har du jobbat då? Skickat in lönespecarna? Finns det nån orsak till varför du inte skulle få någon lön tror du? Det är ju främst sånt som spelar roll för vad man ska svara tänker jag.
    Men det är klart att jag har jobbat. Det ända är jua tt jag varit hemma med mitt arn och vabbat 1 vecka.
    Jag har fast månadslön så allt sånt ska skötas automatiskt.
  • Anonym
    qouix skrev 2011-04-26 08:27:07 följande:
    Hm... vill inte göra dig orolig men jag har alltid kunnat se vad jag ska få i lön på min internetbank minst 1 dag före utbetalningen...  
    Men om du har jobbat, har lämnat alla tiderapporter eller andra sådana papper som du ska och om du är säker på att du skulle få lön (vissa arbetsgivare betalar ut lönen en månad efter arbetstillfället) så borde ju pengarna komma som de ska, om inte din arbetsgivare har klantat sig dvs...
    Ja, jag har också alltid gjort det. Så därför vart jag orolig nu. Som jag skrev tidigare så har jag fast månadslön så jag ska inte fylla i timrapportet osv.. Så jag hoppas dom inte har klantat till det! har lite panik.
  • Anonym
    firepuzz skrev 2011-04-26 08:42:05 följande:
    Min pojkvän fick lönen i torsdags men stod inte förens onsdag eftermiddag att den var på g
    Okej, men då kanske jag ska kolla lite senare i eftermiddag! tack!
Svar på tråden ingen lön? hjälp!