Omkrets
16 är grovt så de kan man förstå!
16 är grovt så de kan man förstå!
De va minsann inga små pjäser de kommer upp i trådens början! Jag har bara 12, känner sig som en nyfödd jämfört med dessa hingstar:)
Ja jag klara ge min flickvän vaginal orgasm iaf och de är ju vad hon tycker och känner som är de viktigaste för mig egen del. Tack ändå för dina snälla ord;)
Ja, min är 17 lång så längden känner jag mig nöjd med även om man skulle önska lite grövre ibland, alla ställningar känns ju inte lika mkt för varken kille eller tjej så ibland hade ju nån centimeter till inte skadat:) toppen du är nöjd! De viktiga är ju att man själv njuter ihop med sin partner inte vad folk över lag tycker. Men visst är de snyggt att se på en lagom lång och grov samt välformad kuk. En stor behöver ju inte va speciellt snygg, inte en liten heller. De är väl kanske mitt främsta vapen, att den är vacker som en solnedgång;) haha
Jag undrar egentligen om de faktiskt är så att folk överdriver såå mkt, vi har sett ganska mkt snorre jag och tjejen och de flesta har vart betydelsefullt större än min och jag har nog en enligt statistiken ganska så normal, något längre kanske
Men de finns nog lika många stora, som små och medel. De är ju lika mkt gubben bakom kuken som styr hur skönt de blir som själva kuken..
Är man för slapp, får man väl som kvinna skaffa sig en handamputerad kille, för en underdel borde väl ändå va nog, även dessa i olika storlekar dock. Man slipper ju iaf den för tidiga utlösningen en del drabbas av ibland:)
Underarm ska de va
Ja jag är en hejare på att packa bajs:)
Ett mindre smärtsamt alternativ är att vira ett par varv bandage och trä kondom utanpå:)