• Anonym (statistik)

Omkrets

Trådar om längden på killars kukar finns det i mängder, men omkretsen som är viktigare finns det få trådar om. Därför har jag nu gjort denna tråd. Så Tjejer rösta på eran favorit/önske omkrets som ni vill att killen ska ha.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Omkrets
  • Anonym (xxx)

min kille har 16cm och det känns som på gränsen för stort

• Andreas1983

16 är grovt så de kan man förstå!

• Anonym (17-18)

Min man har 17-18 cm. För mycket men jag vet inte vad som är lagom.

• Andreas1983

De va minsann inga små pjäser de kommer upp i trådens början! Jag har bara 12, känner sig som en nyfödd jämfört med dessa hingstar:)

• silhuett
    Andreas1983 skrev 2011-04-26 19:32:32 följande:
    De va minsann inga små pjäser de kommer upp i trådens början! Jag har bara 12, känner sig som en nyfödd jämfört med dessa hingstar:)
    12 funkar ju det med Men jag tycker min sambos är perfekt, och den är 14

Har man 12 eller mindre är det dock viktigt att den är lite böjd tycker jag, för en helt spikrak kuk känns ju knappt.. En böjd däremot kommer åt vissa punkter lite bättre
  • Andreas1983

Ja jag klara ge min flickvän vaginal orgasm iaf och de är ju vad hon tycker och känner som är de viktigaste för mig egen del. Tack ändå för dina snälla ord;)

• silhuett
    Andreas1983 skrev 2011-04-26 19:37:12 följande:
    Ja jag klara ge min flickvän vaginal orgasm iaf och de är ju vad hon tycker och känner som är de viktigaste för mig egen del. Tack ändå för dina snälla ord;)
    Min första pojkvän (som jag var ihop med i 7 år) hade 12cm i omkrets och 12 cm lång. Den funkade alldeles utmärkt kan jag säga, fick också vaginala orgasmer.

Men jag trivs alldeles ypperligt bra med min nuvarande partners kuk
    Alla kukar har nog för och nackdelar.
  • sambomanboras

Jag har 17-18 i omkrets, min sambo klagar en del på att jag är för stor men hon njuter av det, har varit med tjejer som inte tycker min är skön då den gör ont med en så stor, fast har inte så lång å andra sidan i förhållande till grovleken.
    Finns det några tjejer som uppskattar grova?

• Anonym (17-18)

Jag har fått lära mig att uppskatta eftersom det är det jag har tillgång till jag är dessutom ganska trång så det är ju inte bästa kombon.

Svar på tråden Omkrets