• silhuett

Omkrets

14 tycker jag är perfekt! Jag röstade dock 14-15.

• silhuett
    Andreas1983 skrev 2011-04-26 19:32:32 följande:
    De va minsann inga små pjäser de kommer upp i trådens början! Jag har bara 12, känner sig som en nyfödd jämfört med dessa hingstar:)
    12 funkar ju det med Men jag tycker min sambos är perfekt, och den är 14

Har man 12 eller mindre är det dock viktigt att den är lite böjd tycker jag, för en helt spikrak kuk känns ju knappt.. En böjd däremot kommer åt vissa punkter lite bättre
  • silhuett
    Andreas1983 skrev 2011-04-26 19:37:12 följande:
    Ja jag klara ge min flickvän vaginal orgasm iaf och de är ju vad hon tycker och känner som är de viktigaste för mig egen del. Tack ändå för dina snälla ord;)
    Min första pojkvän (som jag var ihop med i 7 år) hade 12cm i omkrets och 12 cm lång. Den funkade alldeles utmärkt kan jag säga, fick också vaginala orgasmer.

Men jag trivs alldeles ypperligt bra med min nuvarande partners kuk
    Alla kukar har nog för och nackdelar.
  • silhuett
    kire skrev 2011-04-26 19:45:39 följande:
    Hm, något säger mig att antingen befolkas detta forum av Sveriges mest välutrustade män eller så pratar vi önsketänkande av stora mått. Kanske vi borde ordna en opartisk undersökningskommission som kan bringa klarhet. Finns det någon frivillig kvinna som skulle vilja ta sig an uppgiften att klämma, känna, mäta och anteckna resultat?
    Tja, i mitt fall är det inte önsketänkande i alla fall Har använt måttband
  • silhuett

Kan ju även säga att av de 15 pers jag haft sex med så har bara 2 stycken varit i storleken 13-15 cm.
    De flesta har legat ganska jämnt runt 11-12 (fast där får jag dra till med en gissning för jag har inte mätt ALLA).

Så bara för att man föredrar en större, så betyder det ju inte att statistisken är missvisande..

• silhuett
    Andreas1983 skrev 2011-04-26 19:53:29 följande:
    Men de finns nog lika många stora, som små och medel. De är ju lika mkt gubben bakom kuken som styr hur skönt de blir som själva kuken..
    Absolut är det så! En stor kuk är ju rätt värdelös om den används "fel"
    Och en fördel med smala är det sköna analsexet...
  • silhuett
    Anonym (Men..) skrev 2011-04-26 21:41:46 följande:
    Om nu bara 20% har större än 12cm i omkrets. Varför tillverkar bara RFSU kondomer till storkukade killar?

För de gör inte kondomer till oss runt eller lite mindre än 12cm i omkrets...

Skulle tippa medel ligger mellan 12-15cm (13-14cm) i omkrets och det stämmer bättre med kondomerna som RFSU tillverkar med..

Men visst jag håller med att här på FL så har allt en tendens att växa ;)
    Storkukade är väl att ta i?
    Min sambo med 14 cm omkrets kan inte ha RFSU's största kondom. Eller KAN kan han ju, men det är svårt och obehagligt att få på den..
    Så jag tror deras kondomer passar allra bäst för dem med 13 cm omkrets (med tanke på att de var en aning för stora för min första killes 12-cm-kuk)
  • silhuett
    Anonym (Men..) skrev 2011-04-26 21:49:45 följande:
    jag överdrev väl lite..  haha men detta är ju FL

Men om 12cm i omkrets är medel så borde ju kondomer vara tillverkade för 11cm -13cm i omkrets i alla fall kan man tycka.. Men om kondomer är för stora för en 12cm i omkrets kuk så är det ju medel siffrorna kajko eller så borde RFSU gått i konkurs vid detat laget.. Eller är det bara storkukade som behöver kondom?? ( detta är ju FL ;) )
    Det är bara de storkukade som får ligga, och därför behövs inga kondomer till småkukarna
    Nejvars, jag vet inte.. Tycker deras utbud på kondomer är väldigt dåligt överlag. Många olika sorter, men alla i (i princip) samma storlek.

Vi brukar köpa MySize. Lite dyrare, men där kan man i alla fall välja precis rätt storlek.
  • silhuett
    Anonym (Men..) skrev 2011-04-26 21:59:28 följande:
    Jo, men man kan ju tycka att det borde ligga i RFSUs intresse att se till att den stora skaran har kondomer som passar och om 12cm är medel så har de ju INTE gjort det, men om medel ligger +-13cm i omkrets så har de lyckats bra...
    Nej, det är dåligt. Du får väl skriva och klaga
Svar på tråden Omkrets