• tarm

Sambon tittar på djur porr !

Vad fan gör det om han kollar på djurporr? Blir han en sämre människa för det? Inte fan påverkar det dig?

Nej du, låt han kolla på sin djurporr och sköt dig själv. 

• tarm
    Queenie70 skrev 2011-04-26 19:59:41 följande:
    Om jag skulle kunna behärska den första impulsen att slå ihjäl äcklet, så hade jag definitivt packat alla planer på en gemensam framtid med honom i en stor säck som las på tippen för all framtid. *urk*
    Varför? Hur gör det honom till en sämre människa?
  • tarm
    Queenie70 skrev 2011-04-26 20:03:03 följande:
    För mig är människor som utnyttjar barn och djur för sin egen sexualitets skull inte nåt som jag skulle vilja ha en framtid med. Ja, jag tycker de är "sämre" människor.
    På vilket sätt lider hunden när han sätter på en människokvinna? Han tycker ju att det är nice. Så länge djuret inte blir skadat eller blir tvingat så ser jag inget fel i det. 

Och bara för att han tittar på det betyder ju inte det att han brukar ha sex med djur eller att han ens vill det.
  • tarm
    Queenie70 skrev 2011-04-26 20:04:09 följande:
    Tänker du likadant om en person som nyttjar barnporr?
    Nej, där finns det en risk att barnet tar psykisk skada. 

Men en hund som sätter på en kvinna är inget annat än skitglad. 
  • tarm
    Queenie70 skrev 2011-04-26 20:17:57 följande:
    fel
    Tror du hunden gör det mot sin vilja? Självklart inte.

Hunden känner lukten av fitta så drar dess instinkter igång, han blir kåt och dess penis blir erigerad. Den sätter på matte och är skitglad efteråt.

Om den inte skulle vilja göra det så skulle inte penisen bli erigerad och hunden skulle inte genomföra samlaget. Den skulle bara dra därifrån om den mår dåligt av det.

Sluta tyck illa om folk bara för att de inte följer samma normer som ni. Djursex är lika onaturligt som att två människor av samma kön har sex, men det skulle ni aldrig erkänna för man kan ju inte tycka illa om homosexuella. 

Hycklare. 
  • tarm
    Queenie70 skrev 2011-04-26 20:34:30 följande:
    Du behöver nog informera dig lite mer om hur det faktiskt fungerar när en hund har sex med en människa. Ja det är instinkterna som drar igång, vilket inte är samma sak som att hunden inte skulle fara mentalt illa av detta. Bara det att du jämför två vuxna homosexuella som har sex på lika villkor med varanda med en människa som har sex med ett djur, visar bara på hur okunnig du är om ämnet. Om du är seriöst intresserad och inte bara vill visa hur "frigjord" du är så finns det information för dig att hämta rätt lätt.. Men jag misstänker att kunskap inte är så jätteintressant för dig.
    Berätta hur det funkar då, eller länka lite objektiva undersökningar eller forskningsresultat vetja.
  • tarm
    Queenie70 skrev 2011-04-26 20:37:43 följande:
    dessutom kan jag garantera dig att de människor som framställer porr med en hund som slickar eller peneterar en kvinna är samma människor som nästa timme spelar in filmer med hundar och katter och hönor som blir våldtagna analt och vaginalt av storkukade män....Verkligen en industri man vill gynna....
    Hur kan du garantera detta? har du några belägg för dina påståenden?
  • tarm
    Anonym (oi) skrev 2011-04-26 20:44:43 följande:
    Plus djurens instinkt är att reproducera sig, sprida sina gener och inte för att njuta. All parning är väldigt energikrävande...kostsam för djuret..
    Men vafan, hunden får ju hur mycket mat och energi den vill i sin matskål. Det är ingen svältande vildhund som har blivit kidnappad och tvingats spendera energi på att para sig med en människa och sedan bli utsläppt igen.

Sämsta argumentet någonsin.
  • tarm
    Queenie70 skrev 2011-04-26 20:45:57 följande:
    Om du informerar dig själv så behöver du inte lita på vad JAG säger. Den informationen man hittar själv tar man till sig lättast. Tvivlar starkt på att du skulle köpa nåt av vad jag har att säga. Sanningen är väl helt enket den att du VILL tro det du vill för att det är så mycket enklare.
    Jag har faktiskt googlat men har inte hittat någon info om huruvida djur skadas av sex med en människa.
  • tarm
    Anonym (oi) skrev 2011-04-26 20:53:21 följande:
    1. Det finns inget djur som skulle para sig med en annan art än sin egen av den fria viljan.
    2. Parning i djurvärden sker endast för att få avkommor och att sprida sina gener.
    3. Zoofili är en sexuell avvikelse som pedofili och nekrofili m.m. Vilket betyder att mentalt är inte allt på sin plats.
    4. Oftast vid sexuella avvikelser är det bara en tidsfråga tills frestelser blir provade.
    5. Djuren far illa, eftersom detta är inte deras val, valet och instinkten för de är att para sig inom sin egen art. Männikan kan tänka och ta beslut.
    6. Oftast dessa sexuella avvikelser slutar med djurens död och kraftig djurplågeri!
    Källor tack. Ge mig belägg för dina påståenden. 
  • tarm
    Anonym (oi) skrev 2011-04-26 20:59:47 följande:
    Men dina argument? Att djuret njuter för att denne får f***a....Vilka grunder har du för en sån påstående? Har du kunskaper inom etologi och djurpsykologi?
    Argumenten som du tar upp verkar vara en tonåringens ogenomtänkta babbel...
    Har du sex med ett djur?
    Nej, men jag har kollat på några videos när hundar har sex med kvinnor. Mest för att jag är nyfiken men jag bli inte upphetsad av det.

Nej jag har inge belägg för mina påståenden, det är bara sunt förnuft och ett objektivt synsätt. 

Jag har inte hittat någon objektiv undersökning som behandlar detta, om de kommer fram till att det är väldigt vanligt att djur tar skada av sex med människor så kan jag ändra mitt synsätt.
Svar på tråden Sambon tittar på djur porr !