• Anonym (spyfärdig)

Sambon tittar på djur porr !

Igår letade jag efter en bild från påsken. Jag hittade den inte i kameran så jag tänkte att min sambo lagt in dom i sin dator och tömt kameran. Jag kollade runt efter bilderna i hans dator och hittade då SKITÄCKLIGA bilder. De var bilder och filmer med kvinnor som betäcktes av hundar och som sög av dom. Jag trodde jag skulle spy för det var så ÄCKLIGT! Min sambo och jag har bott ihop i snart ett halvår. Han är jätte snäll och gullig och är nog den kille som behandlat med mest respekt. Jag har kännt att det är nog han jag vill ha barn med någon gång. Men nu när jag sett vad för SKIT han kollar på rasar allt. Hur fan ska jag kunna leva med nån som gillar att se tjejer bli på-satta av HUNDAR ! Jag har inte sakt nått till honom än utan har låsats att jag mår illa för att slippa vara nära han. Känns som hela vår framtid rasat. Jag är så rädd för vad för nåt som egentligen händer i hans huvud efter som han tittar på sånt äckel. Jag börjar fundera på hur han egentligen ser på tjejer när han gillar att se dom va med om sånt äckel som på bilderna. Nån som kan ge mej råd, hur ska jag kunna vara med denna man. Hur funkar det i huvet på nån som tittar på sånt äckel ?

• Svar på tråden Sambon tittar på djur porr !
  • Anonym

Lägg bena på ryggen och SPRING!

Mycket skulle jag stå ut med, men är det kommer till barn eller djur, då är måttet rågat!

• tarm

Vad fan gör det om han kollar på djurporr? Blir han en sämre människa för det? Inte fan påverkar det dig?

Nej du, låt han kolla på sin djurporr och sköt dig själv. 

• Anonym

praat med honom.

Ofta följer sådana där bilder med om man tex laddar ner spel och sådant från vissa ställen på nätet, det är altså inte säkert att han tagithem dem själv. Det kan också vara något som skickats till honom från en vän.

• fru edinge

Hmm..svårt det där.. Inget jag hade applåderat åt om jag hittat här hemma.. Menen kan faktiskt ev tända på de mest konstiga grejorna, utan för den delen vara helt utan vänster hjärnhslva.. vet helt ärligt ej hur jag hade gjort/sagt.. Men hade raderat bilderna iallafall..

• Familjeliivsfinastenick
    Anonym (spyfärdig) skrev 2011-04-26 19:43:49 följande:
    Nån som kan ge mej råd, hur ska jag kunna vara med denna man. Hur funkar det i huvet på nån som tittar på sånt äckel ?
    Prata med han om det. Om allt det positiva med honom uppväger ditt äckel av hans böjelse så varför inte fortsätta eran relation. Hur som oavsett om du tänker dumpa honom eller ej så kan du bara från han få veta vad som rör sig i just hans huvud.
  • Queenie70

Om jag skulle kunna behärska den första impulsen att slå ihjäl äcklet, så hade jag definitivt packat alla planer på en gemensam framtid med honom i en stor säck som las på tippen för all framtid. *urk*

• tarm
    Queenie70 skrev 2011-04-26 19:59:41 följande:
    Om jag skulle kunna behärska den första impulsen att slå ihjäl äcklet, så hade jag definitivt packat alla planer på en gemensam framtid med honom i en stor säck som las på tippen för all framtid. *urk*
    Varför? Hur gör det honom till en sämre människa?
  • Queenie70
    tarm skrev 2011-04-26 20:01:23 följande:
    Varför? Hur gör det honom till en sämre människa?
    För mig är människor som utnyttjar barn och djur för sin egen sexualitets skull inte nåt som jag skulle vilja ha en framtid med. Ja, jag tycker de är "sämre" människor.
  • Queenie70
    tarm skrev 2011-04-26 19:46:41 följande:
    Vad fan gör det om han kollar på djurporr? Blir han en sämre människa för det? Inte fan påverkar det dig?

Nej du, låt han kolla på sin djurporr och sköt dig själv. 

Tänker du likadant om en person som nyttjar barnporr?
  • tarm
    Queenie70 skrev 2011-04-26 20:03:03 följande:
    För mig är människor som utnyttjar barn och djur för sin egen sexualitets skull inte nåt som jag skulle vilja ha en framtid med. Ja, jag tycker de är "sämre" människor.
    På vilket sätt lider hunden när han sätter på en människokvinna? Han tycker ju att det är nice. Så länge djuret inte blir skadat eller blir tvingat så ser jag inget fel i det. 

Och bara för att han tittar på det betyder ju inte det att han brukar ha sex med djur eller att han ens vill det.
Svar på tråden Sambon tittar på djur porr !