Sambon tittar på djur porr !
Igår letade jag efter en bild från påsken. Jag hittade den inte i kameran så jag tänkte att min sambo lagt in dom i sin dator och tömt kameran. Jag kollade runt efter bilderna i hans dator och hittade då SKITÄCKLIGA bilder. De var bilder och filmer med kvinnor som betäcktes av hundar och som sög av dom. Jag trodde jag skulle spy för det var så ÄCKLIGT! Min sambo och jag har bott ihop i snart ett halvår. Han är jätte snäll och gullig och är nog den kille som behandlat med mest respekt. Jag har kännt att det är nog han jag vill ha barn med någon gång. Men nu när jag sett vad för SKIT han kollar på rasar allt. Hur fan ska jag kunna leva med nån som gillar att se tjejer bli på-satta av HUNDAR ! Jag har inte sakt nått till honom än utan har låsats att jag mår illa för att slippa vara nära han. Känns som hela vår framtid rasat. Jag är så rädd för vad för nåt som egentligen händer i hans huvud efter som han tittar på sånt äckel. Jag börjar fundera på hur han egentligen ser på tjejer när han gillar att se dom va med om sånt äckel som på bilderna. Nån som kan ge mej råd, hur ska jag kunna vara med denna man. Hur funkar det i huvet på nån som tittar på sånt äckel ?