Inlägg från: Maximumtaste |Visa alla inlägg
  • Maximumtaste

Januaribebis 2012

Hallo.. Plussade för en vecka sen:) blir en liten i början av januari om allt går vägen.. Har två missfall bakom oss så jag har svårt att glädja mig än.. Men har inte gått så länge som nu.. Har fått mf på bimdagen typ.. Har en son på 7 år snart också så syskon är välkommet:)
    Ska på vul nästa torsdag.. Är i v7 då tror vi.. Kan de se något då? De har gjort hcg prov i blodet nu i veckan och det har ökat normalt så jag hoppas det stannar nu.,
    Har rätt mycke molvärk, det är väl normalt?:) hur känner ni? Mycke växtvärk? Mår illa tillochfrån under dagarna..

• Maximumtaste

Jag ska göra vul eftersom jag har missfall bakom mig.. De vill se exakt vilken vecka jag är i.. Nån mer som inte har matlust? Jag är aldrig sugen på nått! Mår illa mest hela tiden fast det bryr jag mig inte om så mycke för då vet jag att det är nått där inne iaf:) med sonen slutade illamåendet vid v.14.. Så det är några veckor kvar hehe

• Maximumtaste

Hur känns eran växtvärk? Jag är i v5+0 och har ibland molvärk mitt på livmodern och det kan variera frön höger till vänster sida.. Ibland känns det bara på vänster.. Normalt? Är så orolig att nått är fel.. Typ utomkveds men deg ska väl göra väldigt ont och blöda?

• Maximumtaste

Vilka bra svar ni gett mig.. Nu känner jag mig lite lugnare:)

SaraS: jo om man får så ont så lär man ju börja fundera, jag har mer som en nypande och stickande känsla.. Mest på em när jag hållt igång mycke.. Och den sitter ibland på höger och sen flyttar den till vänster.. Och en stund på mitten..

Jag har bf 6 januari:).. Andra barnet.. Men min son fyller 7 i år så jag har helt glömt bort hur det känns att vara gravid och hur ont det gjorde att föda så detta blir intressant:)

• Maximumtaste

Jag är inte heller sex sugen.. Blev lite igår så vi myste:) jag vet nät jag väntade sonen så kom lusten tillbaka efter v 15 typ.. Mådde illa länge och var extremt trött..

• Maximumtaste

Missoctober88: det verkar som att man känner av graviditeten mer med andra barnet, jag har också mått illa tidigare och kännt av växtvärken snabbare.. :)

• Maximumtaste

Va flera år sen jag va nygravid med:) 7 år sen nu:).. Men jag mådde mer illa då vet jag men inte lika växtvärk.. Men illamåendet blir kanske värre snart;) e ju bara i v6:)

• Maximumtaste

Ciao80: det får vi hoppas:) jag kommer säkert inte få slippa den hehe.. Tycker det är lite obehagligt med denna växtvärk.. Det drar hit och dit i magen och det kan som nypa till på sidorna.. Men det ska väl vara normalt?:?

• Maximumtaste

Cia80: ja men så är det ju:) jag e ju bara så orolig att det ska hända nått.. Alla säger att det jag känner är normalt.. Hur känns din molvärk? :)

• Maximumtaste

Cia80: okej, då vet jag att det jag känner inte är onormalt iaf:) känns som att det växt på rejält de senaste 4 dagarna:) och brösten ömmar så det känns de ska ramla av:O

Svar på tråden Januaribebis 2012