Inlägg från: ellabella04 |Visa alla inlägg
  • ellabella04

Januaribebis 2012

Hoppar in här. Plussade på bim -4 svagt och fick ett tydligt Gavid på cb digital den 28/4 på bim -1. Bf den 6/1 och vill det lilla pyret bara stanna så blir det nummer 4 för oss. Har ett MA i bagaget i oktober 2010 så oroar mig som satan hela tiden. Har lite ömma bröst på kvällarna och en typ åksjukekänsla till och från. Molvärk också till och från.

• ellabella04

Skriver också in mig i listan trots att man är så j-la nojjig hela tiden. Helt sjukt att jag väntar på att ett rejält illamående ska komma, då vet man att det är ok iaf. Symtom just nu, ömma bröst till och från, lite åksjukekänsla till och från samt molvärk. För det mesta på kvällen.
    {#emotions_dlg.flower}GravidBF Januari 2012Gravid{#emotions_dlg.flower}

minneli - BF 2/1 - 1:a försöket - 2:a barnet
    Niins - BF 2/1 - 15:onde försöket - 1:a barnet - Halmstad
    EttLitetPyre - BF 2/1 - Provrörsbefruktning (IVF). 1:a barnet. Gävleborg.
    Frökenolson - BF 3/1 1:a barnet,
    Ellabella04-BF 6/1 4:e barnet 3:e försöket(ett MA i bagaget)
    Kiyona - BF 8/1
    - 2:a försöket - 1:a barnet - Stockholm
    MiAmore - BF 9/1 - 10:onde försöket - 2:a barnet - Helsingborg 
    sarmarg- BF 9/1-
    5 försöket - 3:e barnet
    TriasBlanca- BF 10/1- 3:e försöket- 3:e barnet- Göteborg
    MissMaggie-BF 6/1- (Tappat räkningen men vi har jobbat hårt på det i ca 2.5 år) Första barnet - Göteborg

• ellabella04

Love Me. Oj 15:e barnet, inte illa. Vad härligt med stor familj. Hade vi börjat tidigare så hade det nog blivit fler här me men inte 15 då kanske men en 6 stycken kanske. Nu känns det som att det kommer räcka med fyra då jag inte vill vara så mycket över 35 :). Nu håller vi tummar och tår att lilla fyran ska stanna kvar.

• ellabella04

Här är det bara jag och min mansom vet. Dock kommer nog svärföräldrarna att få ta del av det goda i helgen då vi ska åka iväg på fjällsemester tillsammans med dem.  Svärmor har laddat med lite vin och härliga ostar så det kommer nog att bli svårt att komma på ngn bra förklaring varför jag inte äter/dricker av det godaGlad. Blir kanske så att de allra närmaste i familjen får veta snart också. Den senaste graviditeten som slutade i MA berättade vi inget om och det kändes svårt att sedan berätta om vad som hänt när ingen visste. Därför tänker vi denna gång inte hymmla om det för de närmsta iaf.

• ellabella04
    bumbi 84 skrev 2011-05-05 17:38:37 följande:
    bara jag å gubben som vet än. men blir nog några utvalda som får veta. resten får vänta till efter RUL!

Nån mer som väntar 4:e?
    Jag väntar 4:e=). Känner igen dig från ngn annan tråd.
  • ellabella04

Du är gravid i 4 fulla veckor + 1 dag så du har gått in i vecka fem. Om 6 dagar är du altså 5 fulla veckor=). Själv är jag i v 4+5.

• ellabella04

Vad jag förstått av det digitala är att det för det första inte visar 100 %säkert ang veckorna. Dessutom räknarr den inte från den senaste mensens dag utan från den dag man blev befruktad. Så 1-2 veckor stämmer helt klart på dig:) Ja kul med så många som ju ska ha i början av januari.

• ellabella04

Tillbaka efter en helg i fjällen och OJ vad mycket nytt det stod att läsa. Välkomna alla nya. Känner själv ännu inte av grav så värst my och det gör ju en såååå orolig. Är i v 5+3 nu. Har lite ömma bröst på kvällarna och kan ana lite åksjuka till och från. Molvärk i magen me.

• ellabella04
    minneli skrev 2011-05-10 17:57:01 följande:
    Ja blir typ rädd när det kommer en flytning, får för mig att det är blod.

Idag blev jag typ äcklad av att äta middag, tänkte bara på popcorn.. så det fick bli en påse micropopcorn.

Idag är jag i vecka 7! Ingen vet något än... bara min doktor eftersom jag äter medicin i vanliga fall och var tvungen att höra hur jag skulle göra med den.
    Här blir det också micropop. Har tänkt på det HEEEELA dagen Flört
Svar på tråden Januaribebis 2012