Januaribebis 2012
Hej tjejer,
Här är en till som plussade i fredags och är beräknad till januari 2012. Första barnet för oss, och vi har blivit gravida genom IVF. Hoppas nu så innerligt att detta ska gå vägen, vill inte gå igenom en IVF igen.
Hej tjejer,
Här är en till som plussade i fredags och är beräknad till januari 2012. Första barnet för oss, och vi har blivit gravida genom IVF. Hoppas nu så innerligt att detta ska gå vägen, vill inte gå igenom en IVF igen.
Jag var på VUL i vecka 6 (5+6), men de såg inga hjärtslag. Det beror mycket på utrustningen och om ni inte ser något så ska ni inte oroa er!!
Jag ska på nytt VUL idag, är i vecka 7 (6+6) så jag hoppas få se ett eller två hjärtan slå :)
trots så stor längtan.Tack för alla grattisar!! :)
Nu hoppas jag bara att detta ska gå vägen och att vi får två friska bebisar! Känns overkligt... även fast jag mår illa, är hungrig om vartannat och konstant trött så har jag inte riktigt fattat det.
I och med att jag gjort IVF och blev överstimulerad så springer jag och gör VUL varje vecka, mest för att kolla mina äggstockar som är 3 ggr så stora som de ska vara och magen har varit fylld med vätska. Förstår inte hur ni kan vänta så länge med ert första VUL :) Jag är alldeles för nyfiken av mig och tycker det är skönt att ha de här veckovisa VUL:en, tror jag blivit knäpp annars!
Kommer ni ta reda på kön på era små? När kan man förresten se det först? Läste förresten att de inte har något kön alls förrän i vecka 8, tyckte det var häftigt.
Väntar mitt (eller mina) första :)
Jag beklagar sååå Liiv & Snösport!
Blir så ledsen och samtidigt så orolig att det ska behöva vara så vanligt med missfall.
Ja, fy för illamående. Känner mig helt isolerad för kan inte göra någonting. Jag spyr inte, men blir alldeles kallsvettig när jag försöker hitta på något. Så det blir mest att jag ligger i soffan... men det är ju så tråkigt och dagarna går ju sååå långsamt. Man är självklart glad att vara gravid, men jag hoppas innerligt att detta snart ska ge med sig för det är helt hopplöst!! När är det vanligast att illamåendet slutar??
Sen är jag tvärtemot många andra väääldigt dålig i magen. Inte förstoppad som verkar vara det vanliga. Magen är helt uppochner. Känner nån igen sig?
Hoppas det går bra för dig idag Liiv!!