Inlägg från: Sofie emma 80 |Visa alla inlägg
  • Sofie emma 80

Januaribebis 2012

Hoppar in här jag med
    bf 9 januari! Har molvärk, mår illa och har ömma bröst. Hade ma i februari så är ganska orolig nu

• Sofie emma 80

Emily! Usch vad hemskt med ett så sent missfall. Jag hade ett ma i februari och tyckte det var fruktansvärt, men var bara i vecka tio. Då hade jag inga symptom nästan, och nu mår jag både illa och har molvärk så jag hoppas att det betyder något positivt. Jag har vul den 20 maj och hoppas innerligt att jag ska få se ett hjärta picka

• Sofie emma 80

Lilla eko, samma här! Jag vaknar 5 varje morgon och har jättesvårt att somna om, även om jag lagt mig sent kvällen innan. Min bm sa att det hade med hormonerna att göra men kunde inte förklara vilket hormon och varför. Jag blir lite irriterad på henne varje gång hon inte kan svara. Det är hennes jobb och jag vet alltid mer. Till exempel sa hon att jag inte skulle oroa mig för missfall eftersom
    Jag redan haft ett missfall. Då minskar risken betydligt att jag ska få ett till. Jävla pucko hur lyckades du få legitimation. Sa jag inte, men tänkte.

• Sofie emma 80

Paet, det är ju absolut troligast inte något problem alls med din lilla. Tänk på hur många det är som följer tråden och aldrig skriver och aldrig får missfall! De som får missfall ser överrepresenterade ut eftersom de skriver när de får det..

• Sofie emma 80

Paet, hihi jag säger det lika mycket till mig själv, jag är hysteriskt orolig själv men försöker verkligen intala mig att det inte är någon fara :)

• Sofie emma 80

Liiv och snösport SÅå ledsen jag blir, fy vad sorgligt. Nu blir jag orolig själv också. Många kramar.

• Sofie emma 80

Caradan jag är 10+0 i morgon men är jätterädd för ma, även om jag har mer symptom nu än tidigare ma. Jag fick dock inget vul pga att "strålningsmyndigheten reklommenderat att man inte gör vul innan v 18." Fostret kan enligt min barnmorska dö av uppvärmning. Jag tror det är bullshit eftersom jag läste på jättemycket innan jag gjorde första vulet och det lät som att det är helt ok. Men vet ändå inte riktigt vad jag ska tro.

• Sofie emma 80

Shit caradan såg inte ditt sista medd. Hoppasverkligen inte det är någon fara!! Ska du åka in och kolla? Tusen kramar

• Sofie emma 80

Missoctober, jag är hemskt ledsen, vet hur det känns. Många kramar till dig och hoppas du snart kommer tillbaka.
    Hade hjärtat någon gång börjat slå alltså? Hade du sett det?

• Sofie emma 80

Västeråsmamman: kul att se att fler är uppe med tuppen :) Har inte kunnat sova sen halv tre. Irriiiiiteeeerande

Svar på tråden Januaribebis 2012