Oa82 skrev 2011-05-22 12:47:43 följande:
Jag är orolig över att jag inte känner så mkt symtom (v.5+1). Är lite trött, mer hungrig och lite lite småillamående (om jag känner efter) har också en konstig dygnsrytm vaknar vid 4-5.
Ni andra verkar känna hur mycket som helst! Borde jag inte ha molvärk och ömma bröst? När började ert illamående?
KathleenH skrev 2011-05-22 13:25:16 följande:
Jag har inte heller speciellt mycket sympton, är i v.5+0 idag. Jag är mer kissnödig än innan och det sticker och drar lite i äggstockarna och runt där omkring, men inget illamående elelr ömma bröst eller sånt.. Jag tror bara sånt där är väldigt olika för alla.
Jag är i v 5+0 också, första barnet, och har inga direkta symptom. Hade ont i bröstvårtorna och vita flytningar innan BIM, men nu har allt avtagit. Grav.testet med veckoindikator visar iaf Gravid 2-3 veckor, så det verkar ju som hcg-nivån stämmer iaf.
Fick MA i januari i år så jag är lite nojig, men samtidigt så hade jag inga direkta symptom i v 5 förra gången heller mer än lite molvärk i livmodern på kvällarna i slutet av v 5 och lite spända bröst. Fostret dog den gången i v 6+4 och fram tills dess hade jag knappt några symptom alls, så jag tror att det kan vara helt normalt att inte känna så mycket i v 5. Symptomen varierar mycket från person till person. En del får inga symptom alls direkt under de första 12 veckorna, medan andra får massor.