SysterAnna skrev 2011-06-22 10:39:46 följande:
Är det någon annan som fått halvdille på viss mat redan? Jag kan inte få nog av micrade dubbelmackor med ost och skinka i.
Dille på saker har jag. Är nu i vecka 10 
Först var det dill chips med dill dipp i ca 2 veckor. Åt typ varje dag...hehe.. Efter det var det lakrits. Sedan kom det mest mysko och det är löskoka ägg!! När andra åt lördags godis blev det löskokta ägg för mig. Har fortfarande dille på det men inte lika extremt. Sen varm choklad med vispgrädde och sedan hemma gjord banan yoghurt.
Men det bästa av allt är att jag gillar inte fet snabbmat längre alls. Och tur som fasiken är det för jag jobbar på ett hamburgeri (som typ mcdonalds) Har inte haft problem med illamående alls och det är jag i alla fall glad över. Och just det. Äter massa frukt gör jag nu också. Tycker om att ha något att tugga på ofta. Äter mer nu men eftersom jag helt slutat att äta på mitt jobb har jag dom 4 sista veckorna gått ned 1 kg i vikt i stället
Den tackar jag och tar emot innan kilorna börjar komma. 
Och måste ju säga att jag har världens bästa barnmorska. Fick ju ett ultraljud i vecka 8 på sjukhuset eftersom vi har gjort IVF och den andra staden vill inte släppa än förren dom sett hjärtslag. I min stad så erbjuds man på mödravården att göra ett ultraljud mellan vecka 10-13 och ett mellan vecka 18-20 men eftersom jag gjorde ett på sjukhuset ville dom inte ge mig det första. Men min barnmorska vet att jag är orolig sedan mitt MA för ett år sedan så jag han inte säga något utan hon slängde in ett i vecka 14
Då kunde jag få riktigt bra bilder tyckte hon
Det kanske får min oro att lägga sig lite. Tycker jag mår läskigt bra också....Men men. Den 19 Juli får jag förhoppningsvis se ett dunkande hjärta igen 
Ville bara skriva av mig. Inte så aktiv i gruppen men läser varje dag 
Kram och grattis alla och kram med otrolig förståelse till alla det inte gått bra för..