Januaribebis 2012
Hra också RUL sent. 6 September. Men ska också boka in ett 3D ultraljud runt vecka 25-26
Hra också RUL sent. 6 September. Men ska också boka in ett 3D ultraljud runt vecka 25-26
Okej, nu kommer jag med värsta konstiga saken och alla kommer nog tycka att jag är riktigt trög men here we go.
Hela dagen idag så har det "kliat" i brösten och speciellt bröstvårtorna. Det har det inte gjort innan och speciellt inte i bröstvårtorna så jag blev lite förbaskad och klämde till på brösten (kan inte klia för är så känslig i min hy så det svullnar upp och får sedan som migrän i ca 2 timmar) Och då kom det ut vätska ifrån båda brösten! Flera droppar. Blev helt paff. Min fråga är nu, är det vanligt? Om det nu är någon annan som vart tokig nog att klämma på sina bröst Haha
Ingen fråga är väl en dum fråga får jag hoppas :-P
Har hitta en ny Brio Happy Duo där det är separat liggdel och sittdel och skötväska som ingår. Orginalpris 8295 kronor men nu extrapris på 5649 kronor. Vet att Brio vagnarna är mycket populära. Någon som har en erfarenhet??
Nu har jag beställt barnvagnen
Blev en Ny Brio Happy Duo som var svart. Har kollat runt och bara hört folk som har den som är nöjd. Och den var sänkt också till 5600 kronor och då var det liggdel, sittdel och skötväska
Då får man se när man får den då
Idag var jag inne för sammandragningar. Har inte upplevt att dom gör ont men är otroligt obehagliga och sker i samband med stress och tungt på jobbet.. Hade tydligen ett litet vidgande på en halv centimeter på livmodermunnen från barnets håll. Sjukskriven i två veckor på halvtid och får bara gå pass som är 4 timmar per dag. Sedan tillbaka för ny bedömning. Inte vad jag hade önskat men så är det. Dock ingen glad chef....
Någon som varit sjukskriven halvtid men ändå fått havandeskaps penningen?? Mest det jag är orolig för så dom inte säger att jag är ju sjuk och ska bli sjukskriven i stället... Vilket meck...Och så ska jag få chefen att skriva havandeskaps paprerna också..Inte lätt.
För oss tog det lite över Tre år och då även ett missfall efter 2 år. Slutade med IVF med ett plus
Har tagit Lång tid och varit motigt men till slut blir det ens egen tur
Kan vi inte lägga till en länk för bebisar som tittat ut?