• sandy87

Januaribebis 2012

Hej alla!
    Ni som har varit på vul/ul Vilken vecka kom dom fram till?
    Fick ni någon bild med er hem?
    Åå längtar så till imorgon...
    Lycka till alla! 

• sandy87
    LillaEko skrev 2011-05-26 09:20:31 följande:
    Jag blev tillbaka flyttad 4 dagar på vårt vul, jag trodde 6+5 och läkaren 6+1. men svårt att säga så tidigt med.
    Ingen bild, man ser ju inte så mycket. Vet inte om man får bild sen p kub ul?!?!

Jag är galen i sorbet, isglass och gröna sura äpplen. Min mans jobbarkompis sa igår att det är en flicka om man är galen i isglass ;) en gammal sägnen visst, spännande
    Okej..
    jasså, säger man? Jag äter en massa piggelin :P Då kanske det är en flicka hehe...
    Får väl se om typ 32 veckor hehe...

• sandy87

Vi ska inte ta reda på kön!
    Bara den lilla/lille lever,växer & mår bra så är vi nöjda!
    Vilket kön den har ju ingen betydelse tycker vi, det är ju ett barn man vill ha.... 

• sandy87
    bumbi 84 skrev 2011-05-26 14:44:06 följande:

en liten nyfiken fråga igen

ni som inte kollar kön är det första?

och om det inte är det vad har ni innan?

För oss är det första, men jag hade inte kollat oavsett... jag väntar barn å enligt mig har det då absolut ingen betydelse vad det är för kön..
  • sandy87

Ni som  varit på vul redan, fick ni någon bild mer er hem?

• sandy87
    Sussolita skrev 2011-05-26 17:09:20 följande:
    Sandy87 vi fick en bild, man ser inte jätte tydligt men där är bebisen :)
    Tack för svaret!
    Sa ni att ni ville ha en bild eller frågade dom er?
    Jag ska på vul imorgon å hoppas att jag får en bild så jag kan visa sambon sen för han kunde inte ta ledigt i morgon :/ 
  • sandy87

Åhh idag gäller det kl 8.40.... Har varit vaken sen kl 4 :/ förväntansfull & orolig så kunde inte sova.....

• sandy87
    Sussolita skrev 2011-05-26 20:06:07 följande:
    Sandy87
    Vi frågade om det gick att få en bild och då fixade dom det :) fick bara betala en peng för det (privat klinik) men lätt värt det! :) lycka till imorgon! :)
    Åhh jag ska till sjukhusets gyn mottagning, men "tanten" jag går till verkar väldigt trevlig & bra...
    Hoppas hon kan fixa en bild.... kosta vad den kosta vill hehe...
    (fast måste ju ifs veta att allt är bra först) 
  • sandy87

Hej Alla!
    Har inte varit så aktiv dom senaste dagarna, har mått riktigt dåligt å svimmat en massa :(
    Var hos läkaren igår å det hade ju sin förklaring, blodtryck på 80 50 & blodbrist, samt ojämt ekg :S
    ville att jag skulle ligga inne men icke, ska ju åka 55 mil hem till skåne idag.... Vill jag ju inte gå misste om å ullared imorgon, lär väl slinka ner en å annan bebissak i vagnen...
    Hoppas dock på att må bättre annars blir jag inlagd, ska tillbaka på tis å ta om alla prover å är dom inte bättre så blir det sjukan för observation :/
    Hoppas ni andra mår fint!

Å grattis till alla lyckade vul så klart!

Svar på tråden Januaribebis 2012