Januaribebis 2012
Hej alla!
Har inte varit så aktiv på sista tiden, inte haft någon ork då det är massa tjafs på jobbet :/
idag är det dax för ultraljud, är plötsligt sjukt nervös :S
Hej alla!
Har inte varit så aktiv på sista tiden, inte haft någon ork då det är massa tjafs på jobbet :/
idag är det dax för ultraljud, är plötsligt sjukt nervös :S
Här är en till med rygg ont, k an knappt gå så ont det gör idag...
Ska till läkaren i efm å se vad dom säger, men beror säkert inte på graviditeten (enligt bm är det alldeles för tidigt att få rygg ont) Så får väl se vad som händer :/
Angående Weldas havandeskaps olja så finns den även på ica maxi till en bråkdel av priset mot babyproffsen, barnenshus m.m....
Ja å den lilla paketen med olja man får är lika med noll i princip... räcker i högst 2 dagar... men alltid något ifs...
Jag jobbar eller nä jobbade som driftchef på ett assistansbolag/ambulansbolag men blev uppsagd pga graviditeten, men efter kontakt med facket & högsta chefen blir jag nog återanställd inom dom närmsta dagarna å det med en högre chefs roll å bättre lön :) men tänker söka nytt under mamma ledigheten för jag har ingen lust att jobba på det företaget efter hur dom behandlat mig nu... (förvisso blev chefen över mig som sa upp mig uppsagd, men ändå)
Var på ul i tisdags å allt var toppen, känner lite svagt i bland att skrutten rör sig :)
Såg att ni börjat diskutera vagnar m.m...
Beställde vagn för ca 1 vecka sen, blev en teutonia fun med liggkorg samt sitt del, skönt när man får välja färg på varenda lite del själv :)
Är super nöjd :)
Hej alla!
Undrar om det är någon mer som känner av bebisen mindre nu? Har inte alls lika mkt rörelser längre..
Känns som att den är jätte långt ner när man väl känner något, någon mer som upplever det så?
Har fått en fruktansvärd klåda oxå :/