Januaribebis 2012
Inte sovit en blund på hela dagen men när man väl får gå och lägga sig varför skulle man va trött då? Nejdå, legat här i ett par timmar nu.. Höll på att somna innan men piggnade till efter en kvarts blundande. Var ju tvungen att gå upp och kissa!! Har fruktansvärt mycket sammandragningar nu ikväll men det känns inget mer än så. Färdknäppte innan och visst lite molande mensvärk finns där men fränare än så är det inte. Suck! Om man bara hade kunnat sova lite... Angående försäkingskassan drog jag oxå på det rätt länge men kan inte säga hur snabba dem är. Med tanke på att jag har bf den 20:e vilket är ett brytdatum för deras utbetalning så får jag bara betalt för en dag i januari månad. Jippie lixom. Skulle behöva mina pengar från sjukskrivningen jag har haft nu men dem är det ingen som vet någonting om. Eller nu och nu men lagom till den 25:e iaf. Dessutom har jag 25 betalda semesterdagar jag skulle plocka ut men det vet jag inte om man kan göra nu när man är sjukskrivEn. Det blir ju en dubbel inkomst men samtidigt pengar jag tjänat sedan länge. Ja, vad vet jag.... Måste verkligen läsa på den där försälrnhskassans hemsida eller ringa till dem. Jag tycker verkligen att det är skitsvårt.