• Sapato

Januaribebis 2012

Det rycker såååå i mitt högra öga hela tiden!!

• Sapato
    Syoss skrev 2011-10-17 09:02:50 följande:
    Mitt med! Och jag ser vita prickar/flimmer ganska ofta. Ganska jobbigt faktiskt.
    jag med, igår när jag släckte lampan för att sova var det helt sjukt ljus i kanske 3 minuter innan mina ögon vande sig vid mörkret. Det som blinkade i vitt och svart.. haha. Så skumt
  • Sapato
    Tärning6 skrev 2011-10-17 11:23:12 följande:
    Ja ni skriver flitigt här inne hehe hinner inte alls med känns det som haha..
    Hinner inte heller alltid med så svarar eller skriver bara då och då
  • Sapato

Själv sitter jag på jobbet och käkar lunch och efter det blir det en massage
    Skulle även vilja komma hem i tid idag saknar min sambo och son super mycket

• Sapato

vill ha Bugaboo Black edition kollade babytrader men "tjänar" bara 1000:- då man får rabatt 1000:- på den sidan vi tänkt beställa så blir nog den istället för butiken ligger i sthlm och det känns skönt ifall något händer med vagnen. när sonen föddes köpte vi vagn från tyskland och handtaget gick sönder men vi fick iofs bra service då men det är så omständigt när man måste maila och hålla på.

• Sapato
    elingabriella skrev 2011-10-18 10:40:41 följande:
    Sambon ville också ha den svarta och jag en ljus, men eftersom den svarta var 1000:- dyrare så blev det den ljusa. Hehe  

1000:- är ju i o f inte så mycket, men vi sparade mycket mer (över 3000 med terränghjulen) och då tycker jag helt klart att det känns värt att skicka om något går sönder Har hört att de är bra och snabba även vid service!
    Ok. Jag ska beställa följande:
    Bugaboo Cam black Edition
    Snöhjul
    Adapter maxi cosi
    Maxi cosi babyskydd
    Mugghållare
    Totalt: 13479kr

Samma saker på Babytrader blir 12460kr

Så "förlorar" 1019kr
    roxylady skrev 2011-10-18 11:10:24 följande:
    Jag har beställt min all black på en butik i sthlm. Kände också så att det är skönt att kunna gå in på butiken om något är fel. Den kostar ju visst lite mer.. men hellre det än att det kostar tid med mailande eller skickande. Vilken butik har du beställt ifrån?
    Säger vilken butik så fort jag beställt för de finns bara 3 kvar i lager och vill inte missa vagnen/rabatten, måste komma överens med sambon att vi verkligen ska beställa just den vagnen
  • Sapato
    LillaEko skrev 2011-10-18 10:43:36 följande:
    Ni pratade om hicka innan, tror aldrig jag känt det. Hur upplever ni det ni som känt det?
    Det som pickar regelbundet och känns som lite mindre än sparkar..
  • Sapato
    roxylady skrev 2011-10-18 12:37:58 följande:
    Haha för min del är det lugnt ;) Har redan beställt min och har lagt handpenning på den, hämtar den nästa vecka. Men du får gärna berätta sedan när du beställd den bara för att det är kul :)
    Hoppas han ger sig snart då ;) vad vill han ha för vagn?
    Självklart ska jag säga sen
    Han vill nog ha samma men vill inte beställa utan att vi bestämt 100% tillsammans. Låg och drömde och plockade ihop tillbehör mm igår så tänkte visa idag vad jag vill ha så får han vara med och bestämma färger
  • Sapato
    roxylady skrev 2011-10-18 12:55:36 följande:
    Härligt! :)
    Okej ja men det är ju klart. Åh sådant är så roligt! Det gjorde jag också på en annan hemsida förut för att se hur mkt allt blev totalt :D Jag ska ha (vilket min sambo tycker är störtonödigt men får det ändå *fniss) en flask/kopphållare hahah!
    Ska också ha det, så mycket som jag promenerar måste flaskan/kaffet vara lättillgängligt
  • Sapato
    missable skrev 2011-10-18 13:05:05 följande:
    roxylady skrev 2011-10-18 12:55:36 följande:
    Härligt! :)
    Okej ja men det är ju klart. Åh sådant är så roligt! Det gjorde jag också på en annan hemsida förut för att se hur mkt allt blev totalt :D Jag ska ha (vilket min sambo tycker är störtonödigt men får det ändå *fniss) en flask/kopphållare hahah!
    Lattemammor
    Grabbarna på jobbet sa att latte försäljningen kommer öka massor nästa år när jag går hemma
Svar på tråden Januaribebis 2012