Januaribebis 2012
Nån som har några tipps på vad jag kan ta mig till?
Jag blir 35 till hösten och har tre barn sedan tidigare. Pojke 7, flicka 5 och pojke 1,9
Tänker också försöka äta så nyttigt det nu går men vet med mig att det inte blir lätt om det blir som de tre andra grav. Var med dem bara sugen på fet och salt mat. Typ chips, vitt bröd(som jag annars inte äter), glass mm mm. Gick upp 16 med första, 20 med andra och 15 med tredje. Är ganska liten annars såjag var inte så värst stor ändå förutom enorma magar. Har fött stora barn som legat väldigt långt fram så det har synats tidigt och magarna har varit stora. Mina tre har vägt 4142, 4175 och 4460. Hmmm om detta nu går vägen undrar jag om man får räkna med en större bäbis.
Kiyona: Nä vad jobbigt men blödningar kan ju ske i början av grav så.....man vet ju aldrig.
Hoppar av denna tråd tyvärr. Min otrevliga känsla att ngt inte är ok stämde nog. Har ju knappt kännt mig gravid och nu har jag en rosa/brun flytning så.....Asledsen!!!
Jag är så säker på att det tyvärr inte gick vägen denna gång heller. Fan fan fan! Positivt är iaf att detta kom i v 5+4 och inte i v 9 som senast. Känns extra skönt att ha sina tre underbara barn just nu.
Väntar också besked på lördag om vad som hänt.Tack Kiyona och lycka till själv.

Kul RaraS.
Själv var jag på vul idag. Läkaren kunde se en hinnsäck som såg ut som den skulle och livmodern var förstorad. Hinnsäcken var dock i storlek som en vecka yngre än vad jag räknar att vara i. Han tyckte dock att jag ska tänka optimistiskt då det ju kan diffa i dagar på när ägglosningen är och då jag ju haft oregelbunden mens. Ska på vul igen nästa torsdag för att kika om ngt hänt. Men nää pesimistisk är jag. Är rätt säker på när ägglossningen var så har inga som helst förhoppningar tyvärr.
Färgade flytningar igen så hoppet stiger inte direkt. Så här var det sist när jag fick ma. Färgade flytningar hur länge som helst. Fick ju avslutas med skrapning. Ty att om det ändå är en grav som ska avslutas låt det då gå fort så man får det överstökat så man kan gå vidare.