• Sapato

Januaribebis 2012

Okej, JAG är sämst!!!
    Sonen hittade precis sina julklappar.. Haha.
    Tur jag slagit in dom redan

• Sapato

C3c: jo, så gjorde vi med.

Tjatet jag hör nu.. Sonen har nog sagt paket 200ggr nu. Gaaahhhh

• Sapato

Missable: Ring förlossningen för de kommer iaf koppla dig dit när du är så långt gången.

Ames: Hahaha, okej det där slog min klantighet

• Sapato

Ames: Känns råskönt

När jag fött ska jag ligga på mage HELA tiden.. Fy vad jag saknar det

• Sapato

Grattis LillaEko

Skulle köpa en julklapp jag glömt men gav upp och satte mig på ett fik.
    Var inte bara jag ute

• Sapato

God Jul på er alla och grattis till er som fick bebis i julklapp!!

Kom nyss hem från vårt firande, har mått piss idag så det var mindre kul
    Men sonen är nöjd med dagen och sitter just nu, ja så här sent, och bygger sitt lego han fått idag Hoppas på lite sovmorgon imorgon.

• Sapato

Oj vad det händer grejer i tråden. Spännande...
    Själv känner jag inget, skulle vilja ha ett TUL då jag tror de räknat totalt fel!

Ett tips tjejer, försök er inte på pedikyr själva för det är jooooobigt haha
    Sa till sambon att jag skulle vilja få en pedikyr på salong som present när jag fött.. Får se om det blir så annars köper jag en själv, fötterna har verkligen tagit stryk av graviditeten.

• Sapato

C3c: Datumet. Hade bf 21jan men blev flyttad till 13jan ist men tror mer på runt 21:a.
    Vikten på bebis har jag inte ens fått veta, ska ta upp det när jag ska dit i veckan. Har haft så mycket annat så "hinner" knappt vara gravid känns det som.

• Sapato

Grattis Tärning

C3c: Jag ska prata med henne för skulle vara skönt att veta ifall jag ska räkna med att gå över ännu mer då jag gick över med sonen 5dagar

• Sapato

C3c: Det roliga med mig är att jag inte är som alla andra utan jag vill gå över tiden
    Därav att jag också vill ha tul för då kanske min tid att få gå över kan förlängas lite. Ja, jag är knäpp som tänker så men skulle verkligen behöva avsluta och ordna lite saker innan bebis kommer därav att jag känner som jag gör. Tyvärr har det hänt mycket tråkigheter under princip hela 2011 som jag inte riktigt hunnit ordna upp ännu.
    Men samtidigt vill jag ha bebis nu för vi längtar så här hemma

Svar på tråden Januaribebis 2012