Januaribebis 2012
Om man föder på Torsdag får bebisen härligt personnummer 12-01-12
Jamirl: Grattis
Om man föder på Torsdag får bebisen härligt personnummer 12-01-12
Jamirl: Grattis
CR grattis
Idag har jag känningar
Flera tippar på att jag föder imorgon, på jobbet har de vadslagning om mig.. Hehe.
Här har man varit vaken sen 3.. Kan inte somna om.. Gahhh!
Ames: Spännande
Till er alla som fött Grattis, går på löpande band nu så hänger inte med på vilka som fått och inte.. Haha
Men Noras fy, mår du fortfarande så dåligt
Har du testat något mot halsbränna, skulle kunna vara det.
Eller njurstas eller vad det nu heter. Googla det!!
Grattis Ames
Någon som vet hur länge man får gå över innan man sätts igång? (i sthlm om det är olika i olika län)
Celma snow: Okej, så då får jag senast föda slutet av Januari ifall det inte blir innan.
Har känningar men känns som ma ska gå över bara för att.
Oj, då blir det snart för dig då
Vaken igen. Vaknade vid 1.30 och har varit vaken sen dess.. Har nyss ätit en smörgås och druckigt massa mjölk
Minns inte att jag hade så här svårt att sova med sonen.. Men men bara gilla läget!
Sambon är ute ikväll också, kommer väl iofs närsom då klockan är 3.. Han kommer tro att jag sitter uppe och väntar på honom
Han brukar fråga om jag aldrig sover nu för tiden.. Tur man inte är så sömnkänslig.
Färdknäppen är så avancerad, hur klarar ni av det?
Sen att man ska ligga 20 minuter efteråt med benen i luften
Åhh.. Idag gjorde mina fina vänner en babyshower för mig, har tyckt att alla runt mig varit lite hemliga senaste dagarna och nu förstår jag varför
De kom hit med alkoholfri skumpa, massa gooood choklad, cupcakes och fina presenter.
Är så glad över uppskattningen och blir tårögd av att ha så fina vänner som jag har
Missable: Haha.. Ja. Men under själva färdknäppen ska man ju ligga på rygg med benen även då i vädret.. Haha.. Här har vi behagligt sex och ingen färdknäpps variant
Bebis kommer när han kommer!
Idag slog vännerna vad om när det blir, jag tippar på 18e!