Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

partouze skrev 2011-05-15 13:18:45 följande:
    Jag är förvirrad . Min favvofrukost gjorde mig riktigt illamående i morse .. Bläää
    Va trist :( jag lider med dig som behöver må illa. Och jag njuter varje dag jag slipper det för som sagt spydde daligen till vecka 24 med sonen. Så varje dag vaknar jag med ett leende på läpparna när jag inte känner av att jag mår dåligt =)
    Marsätt skrev 2011-05-15 13:16:20 följande:

Jag har fotat min mage och det har hänt en del på en vecka...

Syns redan här också dock ser man ju inte gravid ut utan FET :P bläää men det kommer väl om några veckor den där liite finare magen :)
  • shadowstorm
    cabrera skrev 2011-05-15 12:13:01 följande:
    Hejhej hoppar in här hoppas det är Ok.. är i v5+2 o beräknad bf 3 januari :)
    men är det nåt fel på FL:s uträknare idag hur kan du ha BF 3 jan? om du är gravid i vecka 5+2,

Är det bara jag som blir förvirrad i denna tråd idag?
  • shadowstorm
    cabrera skrev 2011-05-15 13:57:42 följande:
    Jag har iof inte testat på denna sida.. har haft jätte problem med min cykel.. kan ha upp till 53dagar så kan ju bero på det? Gjorde vul igår och ska göra ett till den 27e får se vad dom säger då.. Då kanske jag också har beräknad bf den 12 januari då :)
    11 jan haha jag kan inte ens mitt eget BF :P Ja då vet du ju inte när du hade äl. Men vilken vecka sa de på VUL igår? om det är som du skrev 5+2 då har du BF 11-12 jan :)
  • shadowstorm
    Mamman76 skrev 2011-05-15 15:51:24 följande:
    Säger hejdå och lycka till till alla januarimammor!

Fick åka in akut med ambulans i fredags efter att ha fått så ont i magen att jag svimmade och spydde. Det visade sig vara utomkvedshavandeskap i v7 och blåsan sprack i äggledaren. Min mage fylldes med blod, blödde 1,5 liter! Operationen tog 3 timmar och de fick ta bort hela äggledaren. Nu är jag hemma igen med ett operationssår på magen och det känns så tomt och orättvistGråter  Min lilla bebis är bortaGråter

Ta hand om er!
    Men nej :( Jag beklagar verkligen sorgen och att få både förlora sitt barn och ens äggledare usch jag kan inte ens föreställa mig hur det ska känna. Beklagar verkligen och önskar er lycka till i livet Gråter
  • shadowstorm

Oj hoppas det går bra för dig Västeråsmamman :(

Själv ska jag boka ett VUL nästa vecka eftersom jag är oroad jag känner INGET utom ömma bröst denna gång. Och när jag vänta sonen så hade jag alla symtom man någonsin kunde ha :P Så nu är jag oroad att det faktiskt inte är ett liv inom mig. Min högsta önskan är ju att få en "snällare" graviditet men detta gör mig rent ut sagt rädd :(

• shadowstorm

Jag lider  med er som mår jätte illa, så hade jag med sonen och ÄN har jag inte haft det med denna. Jag kan känna av lite illamående när jag inte käkat på någon timma och igår när jag vakna på morgonen men det gick ganska fort över.

Men jag ropar ej heej än! Börja på som sämst när jag var i vecka 8-9 med gossen min. Men jag lever på hoppet :D

• shadowstorm

Hehe jag var och kolla på barnvagnar igår hahaha...Dock skulle vi inte kolla utan vi skulle kolla på en El-bil till sonen i 2 års present. Ska köpa en ny vagn denna gång och jag tror jag även denna gång vill ha en Emmaljunga :)

• shadowstorm
    Tussenuss83 skrev 2011-05-23 09:41:15 följande:
    Hur mår ni som är i vecka 8 ??
    Ja jag älskar Emmaljunga, har ju det till sonen, men sufletten har blivit riktigt dum plus den är vääldigt solblekt så nu blir det en  ny =)

Jag är dock inte i vecka 8 riktigt än men jag mår toppen och har gjort sen jag plussa...mina sytom är väl trötthet och ömma bröst skulle jag säga. :)
  • shadowstorm

Nej nej nu kom illamåendet som ett brev på posten :( Så nu blev det inhandling av postafen tills jag får tag i min BM för då ska jag ha annat, som jag fick med sonen!

Svar på tråden Januaribebis 2012