Januaribebis 2012
Jag har fotat min mage och det har hänt en del på en vecka...
Jag har fotat min mage och det har hänt en del på en vecka...
Min lilla bebis är borta
bara jag som mår rent ut sagt kanon hahaha?
Oj hoppas det går bra för dig Västeråsmamman :(
Själv ska jag boka ett VUL nästa vecka eftersom jag är oroad jag känner INGET utom ömma bröst denna gång. Och när jag vänta sonen så hade jag alla symtom man någonsin kunde ha :P Så nu är jag oroad att det faktiskt inte är ett liv inom mig. Min högsta önskan är ju att få en "snällare" graviditet men detta gör mig rent ut sagt rädd :(
Jag lider med er som mår jätte illa, så hade jag med sonen och ÄN har jag inte haft det med denna. Jag kan känna av lite illamående när jag inte käkat på någon timma och igår när jag vakna på morgonen men det gick ganska fort över.
Men jag ropar ej heej än! Börja på som sämst när jag var i vecka 8-9 med gossen min. Men jag lever på hoppet :D
Hehe jag var och kolla på barnvagnar igår hahaha...Dock skulle vi inte kolla utan vi skulle kolla på en El-bil till sonen i 2 års present. Ska köpa en ny vagn denna gång och jag tror jag även denna gång vill ha en Emmaljunga :)
Nej nej nu kom illamåendet som ett brev på posten :( Så nu blev det inhandling av postafen tills jag får tag i min BM för då ska jag ha annat, som jag fick med sonen!