Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

fabler skrev 2012-01-08 14:56:50 följande:
    imorgon är de full måne och enligt rön så föds de fler bebisar då. Får se hur många av er som föder då
    Jag kan ställa upp :D
  • shadowstorm

Ett tips att få förvärkar iaf är ut och kör på isig och guppig väg....fyyfan vilka äckliga förvärkar jag har nu efter jag varit ute och kört bil här i Sundsvall. Här vet de ju inte vad väghållning betyder!!

• shadowstorm

3:de o sista försöket med färdknäpp....kunde knappt överleva denna gång eftersom jag fått så hemska förvärkar av bilfärden men kanske är bra?? haha vilken självplågning

• shadowstorm
    Haanky skrev 2012-01-08 20:59:03 följande:
    Hahaha men tur att du kan glädja nån där hemma iaf :D eller börjar han tröttna :P:P eller känna sig utnyttjad
    Näää du han har största leendet på läpparna ;P
  • shadowstorm
    Haanky skrev 2012-01-09 10:17:08 följande:
    Om man tex har en konstant mens smärta till och från ska man klocka själva smmandragningen då? För smärtan finns ju kvar när magen slappnat av? Eller ska ja vänta tills ja känner att det är värkar? Alla säger ju att man vet när man har en värk heheh
    jag vet inte om jag har värkar eller förvärkar!!!!!!!!!!!!! Och verkligen inte i natt.....nu har jag inga värkar de släppte 4 i natt men en fruktansvärd ryggvärk :(((
  • shadowstorm
    Haanky skrev 2012-01-09 10:28:06 följande:
    Mitt ondaste avtog me inatt men mensvärken kommer till och från hela natten och nu har jag me en molande värk i ryggen... Ska man då klocka magen när den blir hård ?? Haaha
    klart du kan men vad ger det ;)
  • shadowstorm

Varför kan inte smärtan i ryggen bara släppa :( Den gör ont men mest att jag känne rmig heeeelt slut i ryggen, även värker mitt vänstra ben???

• shadowstorm
    Cia80 skrev 2012-01-09 11:46:27 följande:
    Här har du en till med värk i ryggen. Vad nu det ska vara bra för???
    Ja precis vad ska det vara bra för???!!
  • shadowstorm
    missable skrev 2012-01-09 15:52:48 följande:
    Liten uppdatering efter tul. Vikten beräknas +20% och tappen är INTE mogen, fyyyy faaan vad ont det gjorde vill jg be och få tala om!! Fått tid till igångsättning den 16e om det finns plats på bb. Känns skönt att veta eftersom läkaren inte trodde på att det skulle komma någon bebis denna veckan!
    Men vad beräknas din lilla bebis väga när du blir igångsatt? Jag födde en gosse på över 4 kg och 55 cm lång...han fastna i mitt bäcken så de var tvungen dra ner han med sugklocka. Så det är ju min stora skräck nu och är livrädd bebisen nu vill ligga och jäsa och det är min mardröm....

jag ringde min bm och berätta hur jag mår, och fick tid till henne imorgon jag kommer kräva en hinnsvepning...Och att hon undersöker om dessa fruktansvärda förvärkar/ryggvärk har gjort någon nytta eller om det bara är plågning som pågår :(
Svar på tråden Januaribebis 2012