Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

LillaJag89 skrev 2012-01-11 21:52:16 följande:
    Mitt vatten har gått. Nu väntar jag bara på värkarna..
    Va härligt =) Nu är det snart dags för bebis för dig :) Blir så avis på alla som det händer nåt för!
  • shadowstorm

Ooj oj här händer det grejer!! MEN INTE HÄR!

2 nätter som jag fått sova nu, jag undra om hon har tänkt och stanna förevigt....inga förvärkar på 2 dagar ;P

• shadowstorm

Ojoj vad det händer saker :) Grattis till er som fått era små. Klarar snart inte logga in på Fl längre ;) Blir ju så aaavis

• shadowstorm

Meen shiiit vad det händer grejer =) Ja fredagen den 13.de kommer bli en turdag verkar det som ;) Själv har jag lova sambon knipa tills imorgon kväll så han får jobba klar på sitt jobb innan han slutar detta jobb...

Sen blir sambon hemma med mig och barnen, fast han har redan blivit erbjuden extra jobb innan han ens hunnit sluta så kanske inte blir en längre tid. Men jag ser gäärna han är hemma 1-2 månader med mig :) hehe

• shadowstorm
    zatori skrev 2012-01-12 18:27:58 följande:
    Haha! Nej, det tror jag inte. Jag var ju in idag och var inte öppen ett jädra dugg. Känns liksom jävligt onödigt att ha ont om man inte öppnar sig. Frustrerande! 

Mina värkar har ändrat sig lite... Från att ha kommit med ca 6 min intervaller och hållit i sig 1-1,5 minut kommer de nu med ca 4 min intervall och  håller i sig 40-45 sekunder. Är det vanligt att värkarna blir kortare?

Har varit uppe och en del gått nu, tidigare låg jag mest i sängen och klockade eftersom det är jobbigt att ha vatten sipprande längs benen när man rör sig. Nu har jag dock löst det problemet med hjälp av en blöja. Supersexigt! :D Tur ibland att man jobbar inom vården.
    Håller tummarna du får en snabb och smidig förlossning, och hoppas du slipper pinvärkar. =) Rör på dig massor lägg en handduk mellan bena och upp och rör på dig så bebisen sjunker ner och börja trycka på tappen :)
  • shadowstorm

Grattis till er som fått =) Nu håller man inte längre koll på hur många eller vilka som får man hör bara plopp plopp plopp ;)

Här har varit en ganska lugn natt, förvärkarna har gett sig tillkänna men mest jobbigt har det varit att vår älskade gosse inte ville sova mitt inatten! Men tillslut somna han om och då sov vi till 8.45 så jag ska inte gnälla för mycket ibland är han upp 5-6!

• shadowstorm

Som sagt GRATTIS IGEN :D haha...PLOPP är bara förnamnet! =)

Jag tror jag blir kvar ett tag till också..har bf om 5 dagar MEEEEN sonen kom i vecka 42!!!!!!!

• shadowstorm

Jag tog mig tillslut ut i snöstormen och köpte mat så jag laga middag =) Blir inbakad fläskfilé med vitlöksost som är lindad i bacon och kroketter till det =) Och jag är redan klar innan sonen ens kommit från dagis =) SKÖNT men var en plåga att gå på affären och sedan bära upp 3 liter mjölk för 2 trappor ;P

Sen träffa jag på en av mina grannar som såg helt chockad ut...MEN ska du ha barn?! Ja det verkar som det sa jag då...Hon fråga hur länge det var kvar....svar: jag hoppas hon kommer efter middagen! hahaha...

Det visar på att man inte är ute mycket när ens granne som bor i samma trapp inte sett att jag varit gravid förens 5 dagar innan BF ;)

Svar på tråden Januaribebis 2012