Inlägg från: Västeråsmamman |Visa alla inlägg
  • Västeråsmamman

Januaribebis 2012

Minelli, håller alla tummar och tår. Stor kram till er.

• Västeråsmamman

Mår inge vidare, är helt slut efter att ha lämnat barnen på morgonen. Har jättemkt onda sammandragningar så det kommer knappast bli speciellt lång graviditet denna gång heller....
    Ringde bm igår och har lämnat en odling nu på morgonen. Väntar på att spec mvc ska ringa för att se om det blir någon extra koll.

Hoppas att ni mår mkt bättre...

• Västeråsmamman

Har varit hos läkaren. Sjukskriven 50% i 3 v till att börja med.

• Västeråsmamman

Minelli, finns inga ord för er mardröm. Skickar en stor kram istället.

• Västeråsmamman

Minelli en dum fråga men hur länge kan bebisen leva i magen utan njurar?
    När men svärfar dog för 3,5 veckor sedan så la njurarna av på slutet. Efter ca 15-20h när det var konstaterat somnade han in.
    Lider så med er att ni måste vänta så länge på det formella beslutet.
    Önskar så att den Gud jag tror på kunde göra ett under i ert fall. Stor kram igen

• Västeråsmamman

Carola det är säkert ingen fara men när modrrkakan ligger långt ner brukar de vilja kolla en extra gång att flödet i navelsträngen är ok. Du behöver inte oroa dig för det tror jag. Kram

• Västeråsmamman

Har ni många cravings just nu? Här är det sushi och stark mat med röd chili som jag i normalfallet knappt kan äta pga halsbränna men nu inga problem.

• Västeråsmamman

Minelli grattis till flickan. Är så ledsen att hon inte fick stanna hos er.

Jag jobbar som ekonomisk rådgivare. Rätt stressigt i dessa tider. Är fortfarande sjukskriven på 50%.

• Västeråsmamman

Var hos bm igår. Blodtryck 124/84
    Hjärtljuden låg på runt 152.
    Annars hände inte så mkt där. Känns som att de flesta bara är ute efter att övertala mig att sterilisera mig. Känns inte roligt alls.

• Västeråsmamman

Det är 5:e barnet vi väntar och jag är snittad 3 ggr tidigare.
    Har inga planer på fler efter detta men tycker att sterilisering är min fråga och mitt beslut och vill inte bli utsatt för massa påtryckningar.

Svar på tråden Januaribebis 2012