phermani skrev 2011-11-29 12:35:59 följande:
Alltså, är det inte själva grejen med pulvret? Att man betalar för att köpa något som innehåller få kalorier och samtidigt ska täcka hela det minimala dagsbehovet? Om man sen inte äter alla mål, har inte själva grejen med pulvret förlorat sitt värde då? :o)
Hur tänker ni?

Jo, det var det jag undrade! Jag hade ju ett mål kvar igår kväll men var trött och inte alls hungrig. Hade det varit bättre för mig att trycka i mig en påse istället för att sova? Just för att få i mig det femte målet som man ska :)
Lycka 1 skrev 2011-11-29 12:37:22 följande:
Jag tror också att det är jätteviktigt att man äter så många påsar som man ska om dagen.
Det handlar ju inte bara om kalorier utan det dagliga intaget av vitaminer och mineraler också.
Jag äter xv och slanka och med båda dom äter man bara 3 påsar. men jag delar alltid två påsar så att jag äter 5 gånger om dagen. Det är så många gånger jag ska äta efter denna kur också så därför har jag infört den rutinen redan nu med pulvret.
Okej, då ska jag från och med nu vara noga med att äta den sista påsen, även om jag inte är hungrig!
vad smart av dig att dela på påsarna så det blir fler mål.