• feministbrud

Shoppingtips i London

Jag ska snart åka till London och är intresserad av att köpa bebiskläder och kanske leksaker till mitt barn i magen. Är det någon som har någopt bra tips på bra affärer? Pundet är så långt nu att vi tänkte passa på att köpa lite när vi är där.

• Svar på tråden Shoppingtips i London
  • puss

inte shopping, men upplevelse: london aquarium.
    underbart.

I will mustardize you
  • feministbrud
    puss skrev 2011-05-01 15:20:14 följande:
    inte shopping, men upplevelse: london aquarium.
    underbart.
    Tack för tipset. Får se om vi hinner med det mellan alla konstmuseum vi har planerat in ;)
  • SuzR

Mamas and papas på regent street har riktigt söta men lite dyra bebiskläder och petit bateau. har glömt adressen!

• CallGirl
    LivL skrev 2011-05-01 16:07:41 följande:
    Primark!!!
    Primark säger jag också. Jag var där förut i veckan och handlade massor och ändå kostande det bara omkr 600 kr.
  • Felidae

Primark i King' s mall i Hammersmith har rätt mycket barnkläder på övervåningen. Billigt billigt! Annars rekommenderar jag gallerian Westfield i Wood Lane för shopping i allmänhet. De flesta klädaffärer verkade ha rea när jag var där förra veckan. Jag såg också fina bebiskläder på Debenhams inne i stan (Bondstreet).

• feministbrud

Åh! Tack för alla tips! Jag ska kolla upp dessa affärer. Det vore ju kul att få med lig lite billiga prylar hem. Vi har inga problem med vikten då vi inte flyger Ryan Air och inte är borta så länge.

• feministbrud

Angånde Primark så låter ju detta inte så lovande:

Girlswear

Every girl wants to look her best and at Primark we make no exception for the younger ladies.

Boyswear

When you think of boys, you think young and fun. At Primark we think the same and we ensure that all of our boys clothing is not only young and fun but also practical and affordable.

Kräks

Men de kanse har fuína bebiskläder...
  • LivL

Primark vid Marble Arch kan vara riktigt skitfullt! Jag åker dit när det öppnar (typ vid 8) på en ledig dag...

• feministbrud
    LivL skrev 2011-05-01 17:34:22 följande:
    Primark vid Marble Arch kan vara riktigt skitfullt! Jag åker dit när det öppnar (typ vid 8) på en ledig dag...
    Bra tips. Det kanske t o m är lönlöst för oss som bara ska vara där några dagar...
Svar på tråden Shoppingtips i London