Inlägg från: Nessie99 |Visa alla inlägg
  • Nessie99

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Geraldine skrev 2011-08-19 15:49:17 följande:
    Japp blodtrycket tas varje gång, det såg också bra ut Ryggen är bättre nu, men blir lite stel framåt kvällen
    Skönt att höra. Ryggont hjälps ju inte av att magmusklerna inte funkar för tillfället, eller hur?! Känns lite som att man lånar ut sin kropp till nån annan, men jag vill ha tillbaka min kropp snart! Har 48 dagar kvar, du då?
  • Nessie99
    Geraldine skrev 2011-08-19 18:10:59 följande:
    80 dagar kvar Det börjar faktiskt kännas lite segt Tungan ute
    Du får underhålla dig med lite mammaträffar då Flört
  • Nessie99

Välkommen hit nattoo! Vi är några stycken som bor inte långt från ingång 33, om du vet vad jag menar ;)
    Kom gärna på nästa träff om du kan, vi bits inte!! :))

Mamaizon: 66 dagar är ju 9 1/2 vecka *fniss*

• Nessie99

Hmm... Kan tolkas som att 1) du ska få tvillingar (!) eller 2) jrs mamma är också gravid??

*håller andan*

• Nessie99

Har också oroat mig inför 'ankomsten' och hur reaktionen blir. Vi pratar om syskonskapet i lagom mängd tror jag, just för att han inte ska bli less vs känna sig utanför. Men det är så otroligt viktigt att han blir både sedd och att han känner sig som en del av familjen. Vi har honom två veckor i taget nu och tryggheten är a och o.
    Förstår jr lite grann; om han nu är hos sin mamma i elva dagar och får höra massor om bäbisar, skulle jag nog själv tycka det var skönt att få slippa under en helg. Barn lever i nuet, så när bäbisen kommer kan ni ju ställa om er efter hans behov och bästa just den helgen. Ni är ju medvetna och uppmärksamma på honom, så det kommer nog att lösa sig tror jag :)

• Nessie99

Här är det full rulle som vanligt på en måndag. Kan inte vara ute i fält längre, eftersom jag får riktigt ont i höfterna av all tyngd, så ska göra kontorsjobb fram till ledigheten.
    Synd att det inte är torsdag imorn :)

• Nessie99

Ger upp en kväll med massage för att träffa er tjejer, så ajm thär!
    Idag ska jag till BM. Hoppas få höra att liten har vänt sig. Ses imorn!

• Nessie99

Jag träffar ju andragångsmammorna också (ja, jag är den otrogna typen, haha!), utan att själv ha 'egna' barn, så why not? Madeleine, klart du ska stanna hos oss! Och välkommen hit Josefine!

• Nessie99

Är totalt slut idag, har ingen energi alls (nästintill gråtfärdig), så jag hoppas att ni förlåter mig för att jag inte kommer ikväll. Måste hem och vila innan jag går sönder.
    Ha det skoj tjejer, vi ses nästa gång istället.

• Nessie99

Precis ätit snabblunch på stan. Ville inte riktigt tro att det Skyrocket sa var sant, men efter att ha sett alla dessa stora magar på bara en halvtimme, kan jag inte annat än konstatera att jisses vad trångt det blir för oss på förlossningen!! :o

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011