Höstbäbisar i Västerås, 2011
Ja just det ja, visst kunde man väl få gratispaket från Libero och Pampers? Börjar väl bli dags att registrera oss snart. Eller runt v30 i alla fall.
Ja just det ja, visst kunde man väl få gratispaket från Libero och Pampers? Börjar väl bli dags att registrera oss snart. Eller runt v30 i alla fall.
Vi får helt enkelt masa oss dit på nån lunch eller efter jobbet...
EmmaZ: Klart att du får! Bara kul med fler i tråden :) Berätta om dig!
Nillis: kul! Jag ska dit på onsdag. Kan du inte säga sen hur det gick?
Har haft päronen här hela helgen. De bor mer än 45 mil bort, så är verkligen skoj när de kommer hit. De lär ju hälsa på mer nu :)
Vi har avslutningspicnic på bonusens dagis kl 17, men jag dyker upp efter :)
Varit hos BM nu, allt normalt :)
Fick lyssna på hjärtljud, magen mättes, blodtryck, blodprov och ska ta järntabketter fr.o.m. nu. Berättar mer ikväll. Blir vi bara tre stycken?
Oj då, tog nog ut mig rejält idag. Gick flera kilometer på jobbet och på åkrar dessutom... När jag kommit hem och lagat mat och läst saga var ryggen helt slut, jag hade ingen ork, började blöda näsblod och till slut så började jag bara gråta! Puh, lite skönt att få ur sig det men nu är jag verkligen trött! Man kan inte ha bra dagar varje dag.
Limpan: Tyvärr så kan vi inte hålla på lika mycket som förr. Är man underbemannade som ni, eller under en deadline som vi, känns det ju svårare att ursäkta sig med att man behöver pauser ibland... Har de förståelse på jobbet för din graviditet?
Kul att du fick höra hjärtljud! Vi pratade om bl a det, som Mamz skrev i sin blogg, om hjärtljud och pojke vs flicka.
Vad fick du på livmodermätningen förresten? Jag fick 20 cm i v24, är det bra tro? Hon (BM) tyckte det var lite, men att jag säkert skulle 'komma ikapp'. Fick du mäta annat också?
Hoppas vi ses nästa gång, i slutet av månaden! :)
Här var det tyst, har ni det bra tjejer?
Själv då??