Inlägg från: nillis 86 |Visa alla inlägg
  • nillis 86

Höstbäbisar i Västerås, 2011

inne i vecka 21.. halvvägs känns bra...

bebis är jätte lungn där inne har kännt några sparkar på kvällen så där men annarsinget.. nu har jag knappt kännt nånting på några dagar.. nästan att jag blir lite orolig..hm.. vad tror ni?

• nillis 86
    J L skrev 2011-05-11 21:57:15 följande:
    Tisdag verkar det bli, kl.13. Smidigast är väl att ses vid Värdshuset/restaurangen - det finns en gigantisk sten brevid, bra smalingspunkt?
    Det låter bra.. ska bli kul!
  • nillis 86
    J L skrev 2011-05-13 10:08:14 följande:
    Va härligt å höra!! Skrattande
    nillis 86 skrev 2011-05-12 15:28:01 följande:
    inne i vecka 21.. halvvägs känns bra...

bebis är jätte lungn där inne har kännt några sparkar på kvällen så där men annarsinget.. nu har jag knappt kännt nånting på några dagar.. nästan att jag blir lite orolig..hm.. vad tror ni?
    Tror inte att du ska oroa dig. Jag har inte heller kännt något på några dagar, sen vipps så händer det... men det är rel. lugnt hela tiden... bara någon gång ibland - typ när jag äter kebab (My favorite salad!)  då blir det livat i holken. Kanske är en mini-gurkan där inne? hahahah
    "Toarulle dansen" omg...

Men jag tror inte att du behöver oroa dig! För du vet ju inte om H*n rör sig när du är uppe och går..?
    hehe tack du men man ka ju bli nojjig för mindre=)

En liten gurkan vore ju gulligt hihi 
  • nillis 86

Det blev inget i dag fårstår jag... tur att jag inte hann i alla fall... men nästa gång e jag på.. hoppas allt är bra med alla.. kram

• nillis 86

Hallå alla...
    Då är man i vecka 24... jisses.. det går framåt...
    Ser att ni varit hos barnmorskan... jag ska dit den 13 ska bli trevligt..

Hoppas alla mår bra och kan i morgon då.. det vore kul.. 

• nillis 86

jag hinner inte ner hoppas ni får det kul.. jag komer gärna nästa gång..

• nillis 86

Hallå... jo  just det jag hade ju ite trott att jag hann men det gjorde jag så.. jag var där..Pernilla.. nu var det uträtt=) var jätte trevligt för övrigt

• nillis 86
    Nessie99 skrev 2011-06-08 09:45:46 följande:
    Vad hette den där baby-affären som vi pratade om när vi sågs? Ligger vid postterminalen sa ni.
    Jag tror att den heter babyshopen..
  • nillis 86

Hur går det alla... Grattis Mamaizon i efterskott.. 

Känner mi g lite efter har inte ens tänkt på allt jag måste köpa.. och inte köpt en pinal.. men jag hinner kanske... jag ska till barnmorskan i morrn.. ska bli kul... ha det.. kram

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011