Inlägg från: nillis 86 |Visa alla inlägg
  • nillis 86

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Jättefin video...häftigt.. 

Nu ska jag till barnmorskan igen.. vilken tid och vart ska vi ses på onsdag? 

• nillis 86

Det var jätte trevligt med lunchen i går!!!

Nessie:Vad kul att du slipper lägga pengar på vagn.. vi fick en gratis vi.. det finns alltid annat att lägga pengarna på... ska till ullared nästa helg så då blr det bebis shopping... ska bli kul tycker jag undra vad sambon tycker...

• nillis 86

Allt bra här med. badat i dag... sen städat trapphus.. extra jobb på helgerna..börjar bli jobbigt ju..

Limpan: ja ullared verkar vara poppis att inhandla barngrejor... skönt att du får semester snart... hopas vi ses nästa träff..

• nillis 86

Annars går shoppandet bra.. altt stort är köpt.. spjälsäng i hopsatt, vagn rengjord babysitter i hopmonterad.. men skötbordet ska upp på väggen.. men det sköter väl mannen i huset... 

• nillis 86

Det där med måttet verkar ju inte alltid stämma med hur stor bebis är.. så länge inte barnmorskan blir orolig tror jag man kan vara lungn... jag hade 30cm i vecka 31..

• nillis 86
    J L skrev 2011-08-03 16:08:07 följande:
    Ge mig en applåd! Skrikandes
    JAg har gjort det igen! Jag har lyckats bli sjuk på sjuk! Skrikandes
    Fick akuttid till fam.läk. imorn kl.11. Det är tydligen INTE bra att bli sjuk under sin pencillinkur - det är praktiskt omöjligt att ens bli det (om man nu inte heter Mamaizon!) Mindre road just nu iaf., ligger här med feber, halsont, hosta och rinnande näsa - HELT underbart! (en dag innan pencillinkuren skulle vara över och jag kunde gå ut och njuta av solen) Sååå typiskt! KräksRynkar på näsanGråterSkrikandes

Hoppas att allt är bra med Er andra och att Ni njuter i solen! Hjärta//Mamaizon
    Hoppas du blir bättre snart.. du har haft lite otur tror jag... vi tänker på dig i solen..

Ska till barnmorskan på fredag..igen.. sen ska jag ju till din barnmorska.. får se hur hon är=) 
  • nillis 86

Jaha då har man vart hos barnmorskan igen då... v.33.. SF 32.. allt bra.. bebis ligger med huvet neråt... inbjudan till föräldragrupp på väg... nästa gånf blir det en annan barnmorska då min går på semester.. Margareta den 19:e... hm får se hur det går..

Annars allt bra vi åker til ullared i natt.. shopping..

• nillis 86
    melwin11 skrev 2011-08-05 10:21:58 följande:
    Är du på Hemdal?
    Isf e d min Bm, jätte mysig e honGlad
    Japp.. det gör jag.. jasså du tycker hon är bra... ja då får man väl hoppas på det... gillar min barnmorska väldigt mycket.. hon hinner ju tillbax innan det är dags.. så det går nog bra hos margareta..
    J L skrev 2011-08-05 11:39:11 följande:
    Va härligt! Solig Fick våran inbjudan idag, kan det vara så att vi kommer gå på samma tror du?? Vore ju superskoj!
    Hoppas Ni får det toppen i Ullared och att resan går bra! Hjärta
    Ja det vore faktiskt jätte kul.. min Bm sa att inbjudan var skickad så den borde väl komma när som helst.. har inte fått nån post i dag än så länge.. När ska ni gå?

• nillis 86

Jaha då har man vart på ullared och inhandlat massor med saker.. har nästan allt nu.. tror jag

Mamaizon:Fick inbjudan till föräldragruppen i dag är samma som ni ska gå på=) 

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011