Höstbäbisar i Västerås, 2011
Jättefin video...häftigt..
Nu ska jag till barnmorskan igen.. vilken tid och vart ska vi ses på onsdag?
Jättefin video...häftigt..
Nu ska jag till barnmorskan igen.. vilken tid och vart ska vi ses på onsdag?
Hong kong kl 12 låter väl bra!!!
Det var jätte trevligt med lunchen i går!!!
Nessie:Vad kul att du slipper lägga pengar på vagn.. vi fick en gratis vi.. det finns alltid annat att lägga pengarna på... ska till ullared nästa helg så då blr det bebis shopping... ska bli kul tycker jag undra vad sambon tycker...
Allt bra här med. badat i dag... sen städat trapphus.. extra jobb på helgerna..börjar bli jobbigt ju..
Limpan: ja ullared verkar vara poppis att inhandla barngrejor... skönt att du får semester snart... hopas vi ses nästa träff..
Annars går shoppandet bra.. altt stort är köpt.. spjälsäng i hopsatt, vagn rengjord babysitter i hopmonterad.. men skötbordet ska upp på väggen.. men det sköter väl mannen i huset...
Det där med måttet verkar ju inte alltid stämma med hur stor bebis är.. så länge inte barnmorskan blir orolig tror jag man kan vara lungn... jag hade 30cm i vecka 31..

//MamaizonJaha då har man vart hos barnmorskan igen då... v.33.. SF 32.. allt bra.. bebis ligger med huvet neråt... inbjudan till föräldragrupp på väg... nästa gånf blir det en annan barnmorska då min går på semester.. Margareta den 19:e... hm får se hur det går..
Annars allt bra vi åker til ullared i natt.. shopping..

Fick våran inbjudan idag, kan det vara så att vi kommer gå på samma tror du?? Vore ju superskoj!
Jaha då har man vart på ullared och inhandlat massor med saker.. har nästan allt nu.. tror jag
Mamaizon:Fick inbjudan till föräldragruppen i dag är samma som ni ska gå på=)