Inlägg från: Limpan 83 |Visa alla inlägg
  • Limpan 83

Höstbäbisar i Västerås, 2011

J L skrev 2011-05-10 09:32:48 följande:
    Förbise förra inlägget... Jag var lite för "snabb/seg" innan jag såg vad skyrocket skrivit...

Tisdagen den 17/5 kl. 13.00 på Djäkneberget Cool
    Vad säger Ni om det?
    Det känns som om det måste väljas en dag för att det ska ske och inte rinna ut i sanden - så säg nu vad ni tycker och tänker! Glad

För er som vill veta mer om Djäkneberget kan besöka deras hemsida för mer info.
    www.djakneberget.se/
    Bra initiativ!! Som det ser ut nu så kan jag då. jag ska på en arbetsintervju nu i veckan och skulle jag ffå jobb så måste jag ju ta det. Men jag ska göra allt för att inte tisdagen ska bli uppbokad :) Hoppas att ni andra också kan!

Är helt slut idag! Migränen har släppt nästan helt men igår spydde jag såfort jag fick något att äta eller dricka och jag sov hela dagen och kvällen. Känns som en ångvält har kört över mig idag. Men men
  • Limpan 83

Åhhh så spännande med RUL!!! jag har långt kvar med är redan så pirrig och förväntansfull!!

Är väldigt pirrig över en annan sak också Idag eller imorn får jag reda på om jag fått nytt jobb!! Kommer att börja jobba redan på måndag om jag får det :) Så om jag får det blir det svårt att kunna vara med på en fika på tisdag. Men inget är säkert ännu..

• Limpan 83

Mamaizon: Tack, vad snäll du är :)

• Limpan 83

Ja men fy vilket åskväder! Kunde först för mitt liv inte förstå vad det var som lät, nyvaken och snurrig som man är :P Men sen kom ett par rejäla smällar och då förstod jag :)

Är väldigt nervös idag, ska iväg på arbetsintervju i eftermiddag. Dock gäller jobbet bara i sommar, men jag kan ju ändå inte jobba så mycket längre. Skulle vara underbart om jag fick det! Det tråkiga är då att jag börjar redan på måndag och kommer inte kunna vara med på tisdag :( Men antar att det blir fler träffar framöver.

Kram

• Limpan 83
    nillis 86 skrev 2011-05-12 15:28:01 följande:
    inne i vecka 21.. halvvägs känns bra...

bebis är jätte lungn där inne har kännt några sparkar på kvällen så där men annarsinget.. nu har jag knappt kännt nånting på några dagar.. nästan att jag blir lite orolig..hm.. vad tror ni?

Härligt med v. 21!! jag går "bara" in i v. 17 idag. Vill att tiden ska gå fortare!

Tror inte det är någon fara att du bara känner bebisen ibland. De är nog aktiva utan att man känner det så tydligt också. Jag brukar också mest känna på kvällen, när jag sitter i soffan. Det är nog som det ska.
  • Limpan 83

haha nej det är inte alltid lätta att veta vad det är som känns i magen. Ibland tror jag att det är bebben men så brummar hela magen till och jag får helt enkelt inse att det var tarmarna :P Men, lägger jag mig på mage så brukar den nästan alltid protestera med en liten knuff :P Jag sover alltid på sida/mage i vanliga fall men försöker undvika det nu, speciellt när det finns någon som säger ifrån, haha.

• Limpan 83

Mamaizon: Åhh nu blev jag sugen på kebab! Vill iunte alls ha min matlåda i kylden med lövbiff :P

• Limpan 83

Jag fick jobbet!!! Är superglad nu! Men det betyder att jag tyvärr inte kan vara med på tisdag :(

Mamaizon: Kan du inte byta BIM?? Det hade jag gjort på en gång. Trivs man inte och inte är nöjd där man går så har man ju rätt att byta.

• Limpan 83

Hej tjejer!

Längesen jag var in här. Är så trött när jag kommer hem på eftermiddagen. Jag slitar ca 16-16.30 och så pendlar jag till Köping. Är uppe runt 06 varje morgon. Så när jag kommer hem blir det inte mycket tid över till att sitta vid datorn. Får läsa igenom allt ni skrivit sen. Såg iaf att det inte bleb någon träff igår. Så trist :(

Om ni ska boka ny tid vill jag gärna vara med. Men har som sagt svårt på vardagseftermiddagarna...

• Limpan 83

Hej alla goa tjejer!!

Jag är väldigt dålig på att gå in här nuförtiden. Jobbet tar så mycket tid och kraft. Ska skicka ett mail om när jag kan träffas.

Har RUL på fredag och är supernervös!! Längar massa! Har tagit ledigt hela dagen så att jag ska slippa stressa.

Mamaizon: Jag tror inte det är någon fara med tanke på din sjukhusvistelse. Jag har ju haft extremt illamående under garviditeten ocg varit inlagd med dropp 2 ggr. Åt väldigt lite under de 3 första månaderna och spydde mycket. Min läkare sa att det inte skulle påverka något. Bebisen tar det som den behöver.

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011