Inlägg från: Limpan 83 |Visa alla inlägg
  • Limpan 83

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Heeeej!!

Är världens lyckligaste!! Var på RUL idag, allt såg fint ut :) Vi ska få en pojke!! Jag är överlycklig. Vilken bra start på helgen.

Kram

• Limpan 83

Tack tjejer :)

Geraldine: Grattis!!! haha ja man är sååå lycklig! Kan inte heller sluta le. Det börjar kännas så verkligt nu. Vi ska bli mammor i oktober!! :)

• Limpan 83
    Geraldine skrev 2011-05-27 12:47:52 följande:
    Jag blev framflyttad en hel vecka så nytt BF-datum för mig blir 7 november :O Tyckte det lät mycket men barnmorskan sa att det var helt normalt och bebisar växer i sin egen takt och att jag kunde ha ägglossning en vecka senare än vad jag trodde att jag hade. Så jag får väl lita på henne
    Ja jag förstår mig inte riktigt på det där. Jag vet att jag hade ägglossning fredagen den 4 feb, fick megastarkt utslag på äl-stickan. Inget utslag dagen efter. Men ägget kanske inte fäster förräns efter några dagar...? Aja, bara den växer och kommer ut någon gång så är jag nöjd, haha.
  • Limpan 83
    Blomma80 skrev 2011-05-27 20:19:46 följande:
    Hej tjejer!
    Jag är också Västeråsare och väntar mitt andra barn här till hösten, början på november någongång tror vi...Vi har inte varit på rul än :)
    Såg att flera av er redan varit där och fått reda på kön också, betyder det att de berättar nu för tiden? För när jag vänta första var det typ dödsstraff (jo, jag överdriver lite) på att berätta det här i Västerås och då var det ändå inte så länge sedan utan 09. Ville man promt veta blev man hänvisad till privatkliniker i Stockholm. Tycker verkligen det vore kanon om man fick veta, nyfiken i en strut som man e ;)
    Ha en bra helg!!
    Jag trodde inte heller att man fick veta det här i Västerås. men jag gjorde en chansning och frågade. Då sa hon att de skulle börja släppa på det och att jag kunde få veta om jag ville :) Så de är inte så hårda på det längre.
  • Limpan 83

Vad kul det ska bli att ses imorn! Ja vi chansar väl p¨å att det är öppet. Annars får vi hitta på något annat alternativ!

Kul att det gått bra hos BM för några. Jag vill också dit! Var ju 10 veckor sen sist. Får vänta ytterligare 5 veckor.. suck! Vilken vecka är ni i, eftersom att ni varit hos BM?

Kram

• Limpan 83
    J L skrev 2011-06-01 14:54:24 följande:
    är i vecka 20-21 Skrattande och stor som ett hus! hahaha
    Det tror jag inte :P Någon speciell anledning att du fick komma till BM, om man får fråga? behöver inte svara :) Jag skulle också vilja gå dit. 5 veckor känns som en evighet! Tror att mitt järnvärde är kasst!! Är så trött. Kommer hem från jobbet vid 5. Lägger mig och vilar. Går upp till dukat bord. Slänger mig i soffan, får anstränga mig att hålla mig vaken till lite över 19. Igår gick jag och la mig kl 19!! Tog min första järntablett idag på eget bevåg :P
  • Limpan 83

Ja det ska verkligen bli skoj!!! Är lite nervös, haha :-P. Ställde mig på vågen häromdagen, gått upp 4 kilo redan Så vacker man kommer vara i sommar :-P

• Limpan 83

Jag har långt brunt(fult råttfärgat) hår :-P. Vet inte vad jag kommer ha på mig ännu. Vi ses snart tjener!!!

• Limpan 83

Tack för idag tjejer! Riktigt trevligt! Haha men nu blev jag fundersam. Om inte skyrocket kom, vem var du då Pernilla? Haha förlåt min förvirring men får inte ihop det :-P God natt.

• Limpan 83
    nillis 86 skrev 2011-06-03 10:17:35 följande:
    Hallå... jo  just det jag hade ju ite trott att jag hann men det gjorde jag så.. jag var där..Pernilla.. nu var det uträtt=) var jätte trevligt för övrigt
    Haha du hänger jag med :) Fick bara inte ihop det igår när jag kom hem. Var riktigt skoj! Skönt att få prara av sig lite med likasinnade! Kram
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011