Höstbäbisar i Västerås, 2011
Heeeej!!
Är världens lyckligaste!! Var på RUL idag, allt såg fint ut :) Vi ska få en pojke!! Jag är överlycklig. Vilken bra start på helgen.
Kram
Heeeej!!
Är världens lyckligaste!! Var på RUL idag, allt såg fint ut :) Vi ska få en pojke!! Jag är överlycklig. Vilken bra start på helgen.
Kram
Tack tjejer :)
Geraldine: Grattis!!! haha ja man är sååå lycklig! Kan inte heller sluta le. Det börjar kännas så verkligt nu. Vi ska bli mammor i oktober!! :)
Vad kul det ska bli att ses imorn! Ja vi chansar väl p¨å att det är öppet. Annars får vi hitta på något annat alternativ!
Kul att det gått bra hos BM för några. Jag vill också dit! Var ju 10 veckor sen sist. Får vänta ytterligare 5 veckor.. suck! Vilken vecka är ni i, eftersom att ni varit hos BM?
Kram
och stor som ett hus! hahahaJa det ska verkligen bli skoj!!! Är lite nervös, haha :-P. Ställde mig på vågen häromdagen, gått upp 4 kilo redan
Så vacker man kommer vara i sommar :-P
Jag har långt brunt(fult råttfärgat) hår :-P. Vet inte vad jag kommer ha på mig ännu. Vi ses snart tjener!!!
Tack för idag tjejer! Riktigt trevligt! Haha men nu blev jag fundersam. Om inte skyrocket kom, vem var du då Pernilla? Haha förlåt min förvirring men får inte ihop det :-P God natt.