Inlägg från: Limpan 83 |Visa alla inlägg
  • Limpan 83

Höstbäbisar i Västerås, 2011

kan inte stava heller ser jag, men hoppas att ni förstår vad det ska stå :)

• Limpan 83

Aja aj, ta det lugnt i solen! Hälsade på en tomat i spegeln idag, inte så kul, så får vara inne nu. Men vilket häääääärligt väder vi har :)

• Limpan 83

Jo jag hade det hemma som tur var. Svalkar skönt :)

• Limpan 83
    Geraldine skrev 2011-06-06 20:37:06 följande:
    Hej tjejer! Haft en lugn och skön helg. Blir väldigt trött av värmen, så får gå och lägga mig titt som tätt Tungan ute

Tror förresten att jag kände första sparken idag, eller det var mer som en buff...Har känt som pirr och sprattel tidigare, men det här var nåt helt annat

{#emotions_dlg.flower}
    Härlig känsla :) Jag såg precis magen bukta ut när min lille buffade där inne. Så nu är det ganska så rejäla buffar/sparkar.

Här är det en till som är trött! Sover mer än gärna middag de dagar jag är ledig. Har jag varit aktiv, typ ute och gått eller varit i affärer så måste jag sova en stund när jag kommer hem. Min halsbränna blir bara värre o värre :( Men vill försöka undvika alla tabletter. Har ju redan ätit en hel del mot illamående och mot  migränen :(
  • Limpan 83

Jag skulle också börja med järntabletter i v.20, så äter dem nu varannan dag ca. Sover sjukt dåligt på nätterna. Först har jag svårt att somna. Sen vaknar jag minst 2 ggr för att gå upp och kissa. Sen vaknar jag av tidningsbudet, grannen som går ut med hunden kl 05. Min klocka ringer 06.25 varje morgon. Men prick kl 06 slår jag upp ögonen... För sjuttioelfte gången. Inte undra på att jag är trött på jobbet och sen när jag kommer hem. Måste bli en ändring på detta!!

• Limpan 83

mamsizon: grattis i efterskott!! Vill också vara 25! Vilken bra lista du la upp. Så mycket man behöver men som man inte tänker på. Vi har inte köpt något förutom lite kläder. Får vagnen betald av pappa och får en vagga av sambons mamma. Men det blir till att börja bunkra upp i sommar. Ska nog till barnshoppen på lördag såg trevligt ut!

• Limpan 83

Massor: du har rätt, de verkar som att de bara har öppet vissa lördagar

• Limpan 83

EmmaZ: Varmt välkommen hit!! :)

• Limpan 83

Kan tyvärr inte komma. Min lillebror går ut ettan och har avslutning kl 18. Hoppas att ni får trevligt!!!!

• Limpan 83
    septembermamma2011 skrev 2011-06-15 11:41:33 följande:
    Här är en till västeråsare som ska ha barn i höst Skrattande

Är beräknad 24/9 Solig

Får väl ta och läsa in mig lite i tråden tror jag...
    Välkommen hit!! Min sambo jobbar också på posten, dock inte på postterminalen.
    Du får kolla in listan på fikadatum. Vi har redan hunnit med en och har även en ikväll.

Jag har varit på stan hela dagen. Slutade på jobbet igår och börjar mitt nya imorn, kände att jag behövde vila mig en dag däremellan. Så vad gör jag? Jo jag springer på stan med en kompis i 5 timmar! Skulle ju gå på min lillebrors avslutning nu ikväll men jag kommer inte upp ur soffan. Känner att jag måste lyssna på min kropp och ta det lugnt. Så kan det gå... har lärt mig en läxa nu iaf :P

Hoppas att ni har det trevligt ikväll. Ni får uppdatera lite härinne sen vad ni har pratat om :)
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011