Höstbäbisar i Västerås, 2011
kan inte stava heller ser jag, men hoppas att ni förstår vad det ska stå :)
kan inte stava heller ser jag, men hoppas att ni förstår vad det ska stå :)
Aja aj, ta det lugnt i solen! Hälsade på en tomat i spegeln idag, inte så kul, så får vara inne nu. Men vilket häääääärligt väder vi har :)
Jo jag hade det hemma som tur var. Svalkar skönt :)

Jag skulle också börja med järntabletter i v.20, så äter dem nu varannan dag ca. Sover sjukt dåligt på nätterna. Först har jag svårt att somna. Sen vaknar jag minst 2 ggr för att gå upp och kissa. Sen vaknar jag av tidningsbudet, grannen som går ut med hunden kl 05. Min klocka ringer 06.25 varje morgon. Men prick kl 06 slår jag upp ögonen... För sjuttioelfte gången. Inte undra på att jag är trött på jobbet och sen när jag kommer hem. Måste bli en ändring på detta!!
mamsizon: grattis i efterskott!! Vill också vara 25! Vilken bra lista du la upp. Så mycket man behöver men som man inte tänker på. Vi har inte köpt något förutom lite kläder. Får vagnen betald av pappa och får en vagga av sambons mamma. Men det blir till att börja bunkra upp i sommar. Ska nog till barnshoppen på lördag
såg trevligt ut!
Massor: du har rätt, de verkar som att de bara har öppet vissa lördagar
EmmaZ: Varmt välkommen hit!! :)
Kan tyvärr inte komma. Min lillebror går ut ettan och har avslutning kl 18. Hoppas att ni får trevligt!!!!