Inlägg från: Geraldine |Visa alla inlägg
  • Geraldine

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Skyrocket och Mamazion: Skönt att det gick bra hos BM. Mysigt att höra hjärtslagen! Själv får man vänta tre veckor tills nästa BM-besök, men vad gör det när Klimpen sparkas och buffas i magen. Blir alldeles rörd när han buffar på kvällarna. Blir nästan gråtfärdig. Hormoner kanske? Flört

Hjärta

• Geraldine
    Limpan 83 skrev 2011-06-24 09:50:50 följande:
    Haha skönt att se att dte klagas lite, för det var precis det jag tänkte göra :P
    Har åkt på någon typ av magsjuka antar jag. Känsliga personer läs ej resten!!!! :) Har vattnig avföring, och då menar jag vattnig!! Bara rinner ur mig. Var nere i tvättstugan idag och då kändes det som att jag kissade på mig en skvätt, fast därbak. Känns verkligen skoj nu när det är midsommar och vi ska fara runt. Är rädd att det ska smitta också... så får kanske lov att vara hemma :( Fått ett stort munsår också. Allt på samma gång. kanske tyder på att jag har någon infektion i kroppen? Jaja.. ska inte klaga mer nu haha.

Hoppas att ni får en härlig dag i dag!! Kram
    Fy vad jobbigt att vara så dålig i magen Innan jag blev gravid hade jag också såna problem med magen som du beskriver (typ ibs?) men nu är jag mest förstoppad istället. Och det är ju inte heller så skönt Tungan ute Man får klaga!

Hoppas alla får en trevlig midsommar!
    Kramar
     {#emotions_dlg.flower}
  • Geraldine

Jag kommer också i morgon!

Skyrocket: Vad skönt att det inte är något allvarligt! Ta hand om dig nu och vila ordentligt Och hoppas du orkar komma i morgon!

Madeleinenaaw: Kul att du kommer! Skrattande

Blomma80: Hoppas du kommer också! Skrattande

Nu ska jag nog ta och lägga mig, är trött och öm i ryggen, men vi syns i morgon tjejer!
    Kramar

Hjärta

• Geraldine
    mapena skrev 2011-06-29 11:12:59 följande:
    Attans, jag kom på idag att jag inte alls kan komma med idag :( en kompis till mig fyller år, så vi ska över dit ikväll..
    Äsch vad synd! Men det kommer fler gånger!
  • Geraldine
    Nessie99 skrev 2011-06-30 18:32:51 följande:
    Ok, confession time: är nere och sur för att sambon antagligen inte kan komma till första föräldragruppen nästa vecka för att han har så mycket på jobbet... Jag förstår ju att han är stressad, men mina hormoner har mindre förståelse. Tänk att en sån liten skitsak kan förstöra så mycket! Jag är ju vuxen och kan gå själv, men fy, jag vill ju inte! :(
    Nåja, ledsen att jag inte kom igår, men vi ses ju efter semestern hoppas jag. Kram på er!
    / En deppig Nessie
    Åh känner alltför väl igen den där känslan. Det blir nog ingen föräldragrupp för oss alls, sambon har inte någon direkt lust och vill inte ta ledigt från jobbet heller. Så vi får se hur vi gör med den saken. Tråkigt att gå själv också.
    *kram*
  • Geraldine

Hallå tjejer! Här är det okej förutom lite ryggont och lite andra saker. Sambon är bortrest så det är lite ensamt här. Tack för sist förresten Mamazion och nillis! Får se hur många vi blir nästa vecka?

Mamazion: Ja snart är det dags för ditt äventyr! Vad kul att se sin älskling i 3d Skrattande Hoppas på en massa bilder sen Flört

• Geraldine
    Nessie99 skrev 2011-07-04 21:50:58 följande:
    Har fått en massiv spurt i magomfånget den här veckan! Det verkar hända i etapper för mig, ingen jämn växt här inte!

FG var bra och lärorik, men vi diskuterade mest saker jag redan visste (för att jag hade läst på).
    Det bästa var förstås att sambon dök upp efter halva tiden :) Jag var fö inte den enda som var där själv, det var en del andra som inte kunde få ledigt från jobbet. Glad att han var där för att höra en del åtminstone.

Bara några dagar kvar till semestern nu! Åker ju bort och missar träffen, men jag har ju min FL-app för att kolla hur allt går för er :)
    Ingen annan som reser bort nu i sommar?
    Vad kul att han kunde komma en stund i alla fall Vart ska du åka någonstans? För min del blir det nog ingen resa, eventuellt en dagstripp till Gävle för att hälsa på vänner. Det räcker för mig
  • Geraldine
    J L skrev 2011-07-05 17:00:28 följande:
    Har fått beskedet nu: Vi fick lägenheten!!! *jubel* CoolSkrattandeSolig
    Woohoo!! Vad roligt! Skrattande
  • Geraldine

Vilka fina 3Dbilder tjejer! Små sötnosar! Skrattande Blir också jätteavis Har iaf vart till BM idag och lyssnat hjärtslag och mätt magen, allt var precis som det skulle, dock lite högt blodtryck, men inget som var farligt

Vi syns väl i morgon? Flört

Kramar!

{#emotions_dlg.flower}

• Geraldine

Hej tjejer, jag kommer nog inte heller ikväll. Mår inte riktigt bra så det blir sängläge för mig resten av dagen.

Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011