Inlägg från: Geraldine |Visa alla inlägg
  • Geraldine

Höstbäbisar i Västerås, 2011

Hej tjejer! Har vart lite frånvarande här, jag har mest legat och sovit haha. Blir väldigt trött så fort jag gör något, känns som jag är i början av graviditeten igen Obestämd Idag är jag lite piggare iaf. Jag ska försökta ta mig ner på onsdag! Verkar som vi kan bli rätt många då?

{#emotions_dlg.flower}

• Geraldine

Ja tack för idag tjejer! Kul att träffa er igen Och kul att lära känna Skyrocket också

septembermamma2011: Nytt datum den 11/8 kl 18

• Geraldine
    J L skrev 2011-07-31 10:38:32 följande:
    Hey Mamzens! Solig
    Hur står det till såhär på söndags förmiddagen??
    Haft en bra helg?

Här har det varit fullt upp, och vilat som bara den! Mina "utslag" har ÄNTLIGEN gått tillbaka...Glad
    Snart dags för en ny vecka, som garanterat kommer att bjuda på nya bravader!

Hoppas att allt är bra med Er iaf. och att vi hörs snart! Solig
    Hjärta//Mamaizon
    Här är det superbra! Är ovanligt pigg och har lust att göra massor med saker Men tänkte använda min energi till att städa lite. Tråkigt, men det måste göras

Kollade på min graviditetskalender här på FL och äntligen är jag på tvåsiffrigt. 99 dagar kvar Hjärta

Hoppas allt är bra med er!
    Kram!
    {#emotions_dlg.flower}
  • Geraldine
    Nessie99 skrev 2011-07-31 17:10:19 följande:
    Geraldine: Kul att höra att du mår bättre!

Mamaizon: Rep. av ovanstående kommentar! Bra att antibiotikan har tagit :)

Vi är ute i Skokloster idag och fiskar. Blir det nåt napp lägger jag ut bilder på FB. Soligt och skönt att sitta här, men inte bästa fiskevädret ju. Huvudsaken är att jag och mannen får tillbringa lite ensamtid tillsammans.
    Putsade vagnen igår - såååå fin nu! Den är av den lite större storleken, men väger väldigt lite och lätt att fälla ihop. Nessie jr kommer nog gilla den ;)
    Vad mysigt med lite fiske Var flera år sen jag fiskade. Vilken tur att vagnen är fixad så ni slapp köpa en helt ny Vi köpte ju en helt ny vagn men fick lite ekonomisk hjälp av föräldrar så vi kom rätt billigt undan ändå
  • Geraldine
    Nessie99 skrev 2011-07-31 19:14:15 följande:
    Geraldine: Vad snällt av dem :) Hur går det med din inköpslista? Mycket kvar?
    Jag har rätt så mycket kvar faktiskt, säkert mer än hälften. Får ta och rappa på lite Du hade inte så mycket kvar väl?
  • Geraldine
    Nessie99 skrev 2011-07-31 20:56:25 följande:
    Nej, har bara småsaker kvar och skjuter på det som inte behövs på en gång (t.ex. barnmatsburkar och nappar). Men börjar nu fundera på om jag inte ska lägga till gravid- och barnförsäkring till listan...
    Har du stora grejer kvar eller massa små? Barnshopen har stängt nästa vecka, men efter det kan du ju gå dit å fynda! :)
    Skötbord är väl det enda "stora" som är kvar tror jag Det ska vi köpa på Ikea. Ska definitivt ta en tur till Barnshopen sen när det öppnar igen.
  • Geraldine
    Nessie99 skrev 2011-07-31 21:31:00 följande:
    Såg världens gulligasre mobil när jag var på ikea sist! Hade fyra eller fem insekter på i olika färger. Ska helt klart ha en sån :)
    Sen får man väl börja fila på vaggvisorna också. Tur att man är med i en kör.
    Är du i v.27 nu?
    Åh Finns mycket fint på Ikea, kommer köpa mycket smågrejer därifrån faktiskt. Då kan du sjunga alltså? Brukar gå runt och småsjunga för mig själv ibland, men det låter ju för jäkligt haha

Ja på tisdag blir det v 27 (26+0) Hjärta
  • Geraldine
    septembermamma2011 skrev 2011-08-04 11:22:14 följande:
    Skönt att de försvann såpass fort. Man har ju hört om hemskheter som PUPP (tror jag det hette) mm.. :S
    Ja jag blev lite orolig häromdagen, fick små prickar på magen. Googlade och skrämde upp mig själv, men nu är prickarna borta. Säkert värmeutslag eller liknande, har väldigt känslig hud för övrigt.

Skyrocket, förhoppningsvis är det inget farligt!
  • Geraldine
    nillis 86 skrev 2011-08-05 10:18:43 följande:
    Jaha då har man vart hos barnmorskan igen då... v.33.. SF 32.. allt bra.. bebis ligger med huvet neråt... inbjudan till föräldragrupp på väg... nästa gånf blir det en annan barnmorska då min går på semester.. Margareta den 19:e... hm får se hur det går..

Annars allt bra vi åker til ullared i natt.. shopping..
    Ha det så kul i Ullared Nillis!
Svar på tråden Höstbäbisar i Västerås, 2011