Min sambo älskar mig inte längre...
Anonym (Nybliven singel) skrev 2011-05-06 15:14:36 följande:
Hej igen! Här kommer dagens inlägg om nya upptäckter. Jag var lite ful och la in ett program i min sambos dator som registrerar vad hon skriver, så jag ska få mer info eftersom hon inte kan säga sanningen... Tyvärr så var det som jag känt på mig. Hon har en affär/otrogen!!! ;( Är väl därför hon inte säger varför hon inte längre älskar mig. Men säger att hon tycker om mig, men det kan hon fan inte göra om hon är otrogen/träffat en annan bakom ryggen på mig, medans vi är i ett förhållande. Klistrar in lite text här som hon har skrivit, tyvärr ser jag inte vad den andra killen skrivit, men kan gissa.. Först pratade de om familjerådgivningen...: Detta är skrivet igår. ja, om 3(!) veckor trodde inte de hade så lång väntetid ja, så vet inte riktigt skita i rådgivningen ? vet inte, har sagt ja till de, men vet inte va jag ska göra tills dess hon hade sagt att hon tyckte vi skulle köra på med vardagen så vanligt som möjligt typ har jag ingen lust med, fast har väl inte sagt de än. idag börja han tjata om dig igen, jag trodde han släppt de typ varför jag skickat så många sms i fredags och ringt dig hade han sett nu också sa väl inte så mkt, jag var full, vet inte riktigt o att de inte är nått sånt mmm tur att han inte vet att de va du sist då med webcamen mmm... men de ordnar sig nog bara lite rädd att jag inte kommer klara de mmmm.... jag hoppas de :) saknar dig mmmm, o mysiga kramar ;) pussar o kramar ---------------------------- hej goding o så säger han typ att det är vanligt att man inte känner samma o att man måste bita ihop o försöka ja, exakt oså har han frågat igen varför jag ringde dig o så ibland känner jag bara för att säga ok jag gillar honom för då kanske inte han heller vill längre, men de känns ju inte rätt o avsluta de så nej, de e svårt de där saknar dig massor... mmmmm... skulle så gärna vilja ge dig en födelsedagskram imorgon nja, skulle väl va när jag är ute o går isåfall ska du ut nått imorn förmiddag? du gör som du vill ;) okej sötis men ha en jättebra födelsedag imorgon nu :D mmm.. tack snällaste :) pussar o kramar hiih, mmmm, mysigt ;) bye bye ------------------------- Detta skrevs idag: Grattis på din dag :)Grattis! :)!!Graatttttis goaste , snällaste, sötaste o bästaste Grattis! :)varsågo ;) allt bra ? okej, bra de :) jodå, börjat piggna till nu så :) vad göres då? hehe ok, nakenfis ;) hehe, ja de va kul ;) du får inte säga sådär ju att du ligger i sängen, vill göra dig sällskap då ju :P hiih, jo, hade ja gärna gjort, lite födelsedagsmys ;) mmmm så du ska ligga där o dra dig ett tag nu då hihi mmmmm ;) jag måste gå nu dags för frukost, påklädning o sen promenad ja sötis ha så gott i sängen nu hihi puss o kyss ---------------- Det känns skit, tycker iaf att hon borde kunna vara ärlig och säga som det är, istället för att ljuga för mig... Är bara att inse att det är slut, är hon otrogen så vill jag aldrig se henne igen... Vet dock inte om de haft sex, men räknar det ändå som otrohet när hon gör så här. Hon förstör så mycket när hon gjort på detta sätt.. Vi måste ju kunna ha en relation sen oxå för barnens skull, det kommer bli svårt efter detta svek.. Hade varit mycket bättre att det tagit slut och efter det hållt på med andra killen, inte medans vi lever ett liv ihop... Undrar vad hon tänker med detta: "ibland känner jag bara för att säga ok jag gillar honom för då kanske inte han heller vill längre, men de känns ju inte rätt o avsluta de så" Tror hon det kommer bli bättre avslut om hon inte säger nåt om sveket/otroheten..? Hon bör ju fatta att jag kommer fatta det ändå om de blir ihop efteråt... Skulle gärna vilja säga till henne vad jag vet, men tänker inte göra det för att se vad som händer med hennes nyförälskning. Däremot tänker jag vänta tills familjerådgivningen och konfrontera henne där, om hon är kvar tills dess, låter ovisst.... Sen kan hon dra åt helvete! Även om de kanske inte haft sex än, så anser jag att det ändå är otrohet. Hon vill ju även ligga i nakenfisens säng, skrev hon och saknar honom osv... Verkar även som de träffas ibland när hon är ute på sina promenader.. Hon är så falsk, går här och låtsas som ingenting... Sen är det ju hus osv oxå, det kanske tar lång tid innan det blir sålt. Vad har hon tänkt sig då... ingen av oss har råd med lägenhet + huset. Kommer ju säkert ta månader innan allt är klart.... Pratade med hennes syster förut, om hon visste nåt om de träffats. Hon sa: Jag tror inte att Sandra är otrogen, så det tycker jag inte att du ska vara orolig för. Hon vill absolut inte såra dig, det är jag helt säker på.. Tänk så fel hon kan ha, endera ljuger hon eller så känner hon inte sin syster lika bra som hon tror... Men min sambo har även sagt till sin mor o syster att hennes känslor för mig har förändrats och att det bara är så o vet inte varför... Men sanningen kommer att komma fram... Är så förbannad så det kokar i mig.... Jag har bestämt mig för att inte hjälpa till mer än vanligt och spara på min rygg istället, tänker ha mina barn varannan vecka sen, skitsamma vad som händer, jag får hjälp av syrran som även är barnens gudmor, så det löser sig för mig iaf. Känner för att bara be henne dra åt helvete.. usch... Ingen på min sida av släkten som fattar hur hon kan göra en sån här sak, ingen som sett nåt tecken eller nåt. Men hon kanske är för omogen som en del även sagt... (26år) Själv så är jag 31 nu... Hon förtjänar inte mig längre. Jag är för bra för henne om jag får säga det själv. Har aldrig ens tänkt tanken på att ens krama någon annan tjej under de senaste 10åren...Sen tycker jag också att jag kan ana mycket offer mentalitet hos dig. Du skriver att du behöver stöd, trygghet och närhet för att må bra, plus hjälp med övrigt. Kanske din sambo tycker att det är för mycket och att hon känner sig kvävd. Hon är ung, enbart 26 år och har både dig och barnen att hjälpa och se efter.