• Agridulce

Dominans och Undergivenhet...

Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 20:31:30 följande:
    Låter som att vi är i ungefär samma situation.
    Jag försöker finna en lösning till det "problemet". För det börjar bli ett problem. Ett behov som växer sig starkare och som jag inte helt får utlopp för.
    Hear hear!
    Samma här..... håller på att få tuppjuck. Känner mig som en pyrande vulkan om inte någon tar kontrollen snart.
    Tvekan dödar
  • Agridulce
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:04:43 följande:
    Vi har snackats vid tidigare du och jag

Men typ, vad behöver du?
    För mig är behoven inte ens direkt sexuella (alltid, ofta är de det), utan jag kan en dag bara ha behovet av att, få en lätt örfil, eller en speciell blick.
    Aaaah! Pretty girl in new costume.
    Vi får väl läxa upp varandra
    Tvekan dödar
  • Agridulce
    Hama2 skrev 2011-05-04 21:08:31 följande:
    ha, vilken träff det skulle bli..en hel hög personer som ömsom undergivna ömsom läxar upp varandra. :)
    Haha, alla ligger i en hög och väntar på någon som ska komma och ta dem i nacken och inget händer.
    Tvekan dödar
  • Agridulce
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 21:02:46 följande:
    Mmm visst är det?

Men vet du, jag stöter på så många olika typer av dominanta män. En del verkar tro att bara för att man är undergiven, tar man vilken snubbe som helst.
    Jag ställer nästan hägre krav på en man som ska få äran att dominera mig, än en annan man.
    Jamen gud ja, det ansvar som man lägger i mannens händer kräver en psykanalys och ett fett cv innan jag släpper till.
    Liiite väl många psyknötter som vill dominera ibland.
    Tvekan dödar
  • Agridulce

Men!!! Ni kan ju inte fortsätta diskutera nu när jag drar på krogen.

*switchar och bossar runt med alla i tråden (fast jag suger på att switcha).*

• Agridulce

Alltså, jag tycker det verkar gå så där med avhållsamheten i den här tråden.

Måste fila på min dominanta sida, den är ju grym i yrkeslivet.

• Agridulce

Tack Baloou!
    Sitter ensam med mitt rödvin sen väninnan fick akut jobbsamtal.

Försöker se lite oskyldig och naiv ut så nån karl ska komma och ta tag i min nacke och styra upp läget.

• Agridulce

Oj, här går man ut på krogen några timmar också fylls tråden på med en massa godis.
    Läser ikapp i morgon. Är lite trött i mössan nu.

Tvekan dödar
  • Agridulce

Borde jobba men jag är inne och smygläser med jämna mellanrum.
    Och ni får inte kinka till det nu i tråden. Har kundmöte om 5 min och vill lyckas se någorlunda fokuserad ut då.
    Just nu är jag lagom blossande röd och tänker på helt andra saker än jobb.

Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...