• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (taurus)

Gillar din nick, det avslöjar din läggning....

• Anonym (Salope)
    Anonym (taurus) skrev 2011-05-04 15:06:44 följande:
    Gillar din nick, det avslöjar din läggning....
    Tackar
  • Bedhead

Hej hej, jag är undergiven, dock utan möjlighet att leva ut det just nu. Men det kommer väl andra tider får man hoppas..

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Anonym (Salope)
    Bedhead skrev 2011-05-04 20:27:05 följande:
    Hej hej, jag är undergiven, dock utan möjlighet att leva ut det just nu. Men det kommer väl andra tider får man hoppas..
    Låter som att vi är i ungefär samma situation.
    Jag försöker finna en lösning till det "problemet". För det börjar bli ett problem. Ett behov som växer sig starkare och som jag inte helt får utlopp för.
  • Bedhead
    Anonym (Salope) skrev 2011-05-04 20:31:30 följande:
    Låter som att vi är i ungefär samma situation.
    Jag försöker finna en lösning till det "problemet". För det börjar bli ett problem. Ett behov som växer sig starkare och som jag inte helt får utlopp för.
    Det är synd om oss. All messed up and nowhere to go.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Hama2
    Bedhead skrev 2011-05-04 20:46:33 följande:
    Det är synd om oss. All messed up and nowhere to go.
    Nämen så trevligt! jag som gillar att vara dominantFlört Då har jag hittat rätt känner jag..
  • Bedhead
    Hama2 skrev 2011-05-04 20:50:47 följande:
    Nämen så trevligt! jag som gillar att vara dominantFlört Då har jag hittat rätt känner jag..
    .. och naturligtvis får du leva ut din läggning i ett sunt och härligt förhållande?
  • hasse07

Om ni vill hjälpa jag till:)

• Hama2

självklart inte , men jag är det i tanken ;), själ och hjärta..

• Bedhead
    Hama2 skrev 2011-05-04 20:56:29 följande:
    självklart inte , men jag är det i tanken ;), själ och hjärta..
    Räcker det?
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...